اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

ثبت نام هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا آغاز شد

دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت‌های ارزشمند دانشجویان، هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا را با شعار «دانشجو، نشاط، تعالی و آرمان‌گرایی» برگزار می‌کند.

ثبت نام هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت‌های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، ورزشی، فرهنگی برگزار می‌شود.

دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ و فارغ التحصیلان از تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰ به بعد) می توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند.

دانشجویان علاقمند به شرکت در هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا از ۲۶ شهریور تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند با مراجعه به وب سایت جشنواره ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند و فرآیند داوری نیز طبق جدول برنامه ریزی شده در پاییز سال جاری انجام خواهد شد.

بخش‌های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی (قرآن و عترت، نماز، هنری و ادبی)، ورزشی، اجتماعی (فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه، فعال حوزه فرهنگی اجتماعی، تعهد حرفه ای)، بین الملل (دانشجویان خارجی) و دانشجوی نمونه و جامع است.

همچنین، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره، در نیمه اول زمستان ۱۴۰۲ با حضور مسئولان دانشگاه، منتخبان و مدعوین برگزار می‌شود.

هدف جشنواره دانشجویی ابن سینا، شناسایی، معرفی و تقدیر از استعدادها و فعالیت های برتر دانشجویی در حیطه های مختلف، جلب توجه دانشجویان به فعالیت های خودانگیخته، سخت کوشی و چندبعدی بودن، جلب توجه و حمایت اعضای هیات علمی به فعالیت های متنوع آنان و ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، اساتید ایشان و دانشکده‌ها است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول