اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری 150 عنوان برنامه تبیینی ویژه هفته دفاع مقدس در یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد، حرمت به سمت تمدن نوین اسلامی را اولویت جدی بسیج دانست و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 150 عنوان ویژه برنامه خدماتی، تبیینی در سطح شهرستان یزد برگزار می‌شود.

برگزاری 150 عنوان برنامه تبیینی ویژه هفته دفاع مقدس در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ حسین آزادی‌نژاد پیش از ظهر امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد، اظهار کرد: حرکت مقتدرانه به سمت تمدن نوین اسلامی از جمله مهمترین اولویت‌های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم در شهر جهانی یزد است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب را صادر و از مردم به ویژه جوانان خواستند که خود را برای طلوع خورشید ولایت عظما آماده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد، عرصه‌های علم و پژوهش، اخلاق و معنویت، اقتصاد، عدالت، مبارزه با فساد، آزادی و سبک زندگی را از جمله عرصه‌های حائز اهمیت و در دستور کار دانست و گفت: تحقق سند راهبردی اعتلای بسیج اولویت اجرایی بسیج است.

سرهنگ آزادی‌نژاد با بیان این‌که برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید حرکتی منظم، سریع و محسوس داشته باشیم، تصریح کرد: این مهم باید با محوریت جوانان در اولویت اجرایی تمام مردم و دست‌اندرکاران نظام قرار گیرد.

وی تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، پیشبرندگی بسیج، مردمی کردن دفاع و امنیت پایدار و تعالی سازمانی را چهار راهبرد در دستور کار بسیج استان یزد دانست و بیان کرد: 11 قرارگاه عملیاتی برای تحقق چهار راهبرد جدی بسیج در شهرستان یزد ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد بیان کرد: مسجد محوری، تحقق محلات اسلامی، محرومیت‌زدایی، حلقه‌های تربیتی، گشت‌های رضویون و سه جهاد (تبیین، امیدآفرینی و خدمت رسانی) از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج یزد است.

وی تأکید کرد: توجه به اصول چهارگانه (جوانگرایی و آمادگی حضور در همه میدان‌ها، ارائه خدمات پیش دستانه به مردم بدون منت، برخورداری از هنر تبدیل تهدید به فرصت، برافراشتن علم رفیع در الگوسازی برای عموم مردم و بسیجیان ) از جمله محورهای اجرایی بسیج است که باید با مشارکت تمام عناصر اجرایی مدیریت و انجام شود.

سرهنگ آزادی‌نژاد با اشاره به ضرورت شناخت فتنه و توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرد: دشمن مولفه‌های قدرت ساز نظام اسلامی ما را که مکتب اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه، مردم به ویژه جوانان هستند را هدف گرفته است و ما باید بیش از پیش بیدار باشیم.

وی در خصوص ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهر یزد نیز اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان یزد برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ۲۰ برنامه شاخص است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج منتظرقائم یزد برگزاری رزمایش رهروان شهدا، برنامه‌های فرهنگی آبروی محله و یادواره شهدا در طول هفته دفاع مقدس، اجرای پاتوقی گروه‌های سرود در سطح محلات و همایش جوانان انقلابی تمدن ساز را از جمله برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهر یزد است.

سرهنگ آزادی‌نژاد برگزاری همایش، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در سه روز آخر هفته دفاع مقدس، برگزار شب شعر دفاع مقدس در سطح محلات، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، همایش مدافعان حریم ولایت، کافه شهدا در محلات، مسابقات بومی محلی و تجلیل از سربازان در روز چهارم مهر ماه را از دیگر برنامه‌های در دستور کار بسیج یزد در هفته دفاع مقدس  است.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول