اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

چهار جشنواره‌ پاییزی در ملایر برگزار می‌شود

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر از برگزاری چهار جشنواره پاییزی در ملایر خبر داد.

چهار جشنواره‌ پاییزی در ملایر برگزار می‌شود

ابراهیم جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همواره در طول سال جشنواره‌های مختلفی در ملایر برگزار می‌شود که می‌توان به بازی‌های بومی و محلی در ایام نوروز ، جشنواره آلبالو در فصل بهار، جشنواره‌های مبل و منبت در نقاط مختلف شهرستان و جشنواره‌های پاییزی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همین اواخر چهار جشنواره در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است افزود: جشنواره شوریجات و ترشیجات در شهر سامن برگزار شد و جشنواره شیره‌پزی ۶ مهر در روستای ازنانوله همراه با برنامه‌های فرهنگی و غرفه‌های فروش انگور، شیره و سوغات برگزار می‌شود.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر خاطرنشان کرد: جشنواره خوشه برتر ۱۱ مهر ماه در روستای جوزانی و جشنواره گردو و بادام در روستای علی‌آباد دمق ملایر ۱۳ مهرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پنجم مهرماه روز جهانی جهانگردی نیز برنامه‌هایی مدنظر قرار دارد افزود: بازدید رایگان از موزه ملایر و ارگ نوشیجان، ایستگاه نقاشی در  عمارت مصدقی و برپایی تور بازدید برای خبرنگاران از جمله برنامه‌ها به شمار می‌رود‌.

جلیلی پویایی اقتصاد جامعه محلی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی، کشاورزی، صنایع‌دستی و افزایش ماندگاری مسافر را از اهداف برگزاری این جشنواره‌ها عنوان کرد و گفت: باید بتوانیم با برنامه‌های مختلف داشته‌ها و توانمندی‌های ملایر را به همگان معرفی کنیم.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول