اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سرپرست دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) معرفی شد

طی حکمی رضا مظاهری به عنوان سرپرست دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) معرفی شد.

سرپرست دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) معرفی شد

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آیت اله بروجردی (ره) با حکم وزیر علوم، احمد رضا مظاهری به عنوان سرپرست دانشگاه آیت‌اله العظمی بروجردی(ره) منصوب شد.

بنابر این گزارش دکتر محمدعلی زلفی‌گل در این حکم خطاب به احمدرضا مظاهری آورده است، انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی آن مجتمع آموزش عالی از جمله ظرفیت‌ عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به‌کار گیرید. 

احمدرضا مظاهری اهل خمین و عضو هیئت علمی دانشگاه آیت‌اله بروجردی(ره) با مرتبه علمی دانشیار در گروه عمران است که پیش از این مسئولیت معاونت پژوهشی دانشکده فنی این دانشگاه، معاون اداری، مالی دانشگاه، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی و مدیریت طرح و برنامه این دانشگاه را بر عهده داشته است. 

وی دارای ۳۴ مقاله علمی و پژوهشی در نشریات ملی و بین‌المللی و سه عنوان کتاب منتشر شده است. 

وزیر علوم همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر احسان یاوری رئیس سابق دانشگاه آیت‌اله بروجرودی(ره) در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول