اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کشف حجاب، خط قرمز استان یزد در مسائل فرهنگی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مدیران دستگاه‌ها خواست از قوانین و مصوبات موجود برای رفع مشکل بی حجابی بهره برداری کنند.

کشف حجاب، خط قرمز استان یزد در مسائل فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی‌اکبر عزیزی شامگاه دوشنبه در نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد کشف حجاب را خط قرمز استان در مسائل فرهنگی دانست و از مسئولان مربوطه خواست به طور جدی بااین مساله برخورد کنند. 

وی تدبیر در برخورد با پدیده کشف حجاب را ضروری دانست و افزود: مقابله با بی حجابی به معنای بی تدبیری در مدیریت موضوع نیست.

جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد با هشدار در خصوص وضعیت برخی درمانگاه‌ها و مراکز خصوصی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی،گفت: در صورت مشاهده کشف حجاب در این مراکز در وهله اول این مراکز باید با جریمه پلمب مواجه شده و در صورت تکرار، مجوز مرکز مربوطه یا فرد متخلف باطل شود.

معاون استاندار یزد در خصوص وضعیت عفاف و حجاب کارمندان دولت هم خاطرنشان کرد در حوزه کارمندان دولت ما موضوع کشف حجاب نداریم بلکه برخی اوقات با مساله بد حجابی روبرو هستیم که کارمندان باید قوانین مربوطه را به دقت رعایت کنند.

عزیزی همچنین از فعالیت‌های پلیس اماکن استان در برخورد با اصناف متخلف در حوزه عفاف و حجاب قدردانی کرد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری هم  در این جلسه اظهار کرد: اجرای طرح تربیت کنشگران عفاف و حجاب با عنوان طلایه داران عفاف و حجاب از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار است.
حسینی مطلق  گفت: در مرحله اول این طرح با ۴۰۰ نفر داوطلب از سراسر استان آغاز شده و پس از گذراندن دوره‌های مقدماتی و تکمیلی و برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی ۱۴۰ نفر به عنوان پرچمداران حجاب و عفاف در استان برگزیده شدند تا فعالیت‌های میدانی در حوزه عفاف و حجاب در استان داشته باشند.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول