اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مواکب خراسان‌جنوبی پذیرای 24 هزار زائر پاکستانی

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی گفت: ۲۴ هزار و ۵۶ زائر پاکستانی تاکنون در مواکب استان پذیرایی شده اند.

مواکب خراسان‌جنوبی پذیرای 24 هزار زائر پاکستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که خراسان جنوبی معبری برای زائران اربعین و حرم رضوی به ویژه زائران پاکستانی است مواکبی برای پذیرایی و اسکان زائران در استان تعیین شد.

وی ادامه داد: در این راستا پنج موکب اربعین حسینی برای میزبانی از زائران پاکستانی حضرت اباعبدالله (ع) و حضرت رضا (ع) در مزار سید علی نهبندان، امامزادگان باقریه بیرجند، مسجد ابوالفضل (ع) نهبندان، امام زاده زید بن محمد قاین و مسجدجامع مقدس خضری دشت بیاض برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۵۶ زائر پاکستانی تاکنون در مواکب خراسان جنوبی پذیرایی شده اند، افزود: بیشترین تعداد مربوط به موکب امامزاده سیدعلی نهبندان  با ۶هزار و ۳۵۳ زائر پاکستانی است.

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه گفت: در موکب الزهرا قاین پنج هزار و ۲۱۲ زائر پاکستانی، امامزاده زید قاین سه هزار و ۹۸۲ زائر پاکستانی، امامزادگان باقریه بیرجند ۸۸۷ زائر، مسجد جامع خضری دشت بیاض پنج هزار و ۱۰۰ زائر و مسجد حضرت ابوالفضل نهبندان ۲هزار و ۵۲۲ زائر پاکستانی پذیرایی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: در این راستا ۳۸۴ اتوبوس از زائران پاکستانی در مواکب خراسان جنوبی توقف کردند و به ۳۶۱ زائر پاکستانی خدمات اسکان ارائه شده است.

پایان پیام/ 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول