اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سهمیه نفت سفید استان البرز اعلام شد

رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: نفت سفید تخصیص شده به خانوارهای استان البرز در قالب سامانه الکترونیکی توزیع نفت سفید (سدف) و از طریق کارت بانکی قابل تهیه و برروی پوز فروشندگی‌های مربوطه تا ۳۰ آذر ماه دارای اعتبار است.

سهمیه نفت سفید استان البرز اعلام شد

محسن وزارتی، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: سهمیه جدید نفت سفید جهت خانوارهای نفت سفید سوز ساکن در استان البرز اعلام شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اعلام سهمیه جدید نفت سفید جهت خانوارهای نفت سفید سوز ساکن در استان، اظهار کرد: خانوارهای اقامت دائم ۱ تا ۷ نفره به مقدار ۱۰۰۰ لیتر و خانوارهای اقامت موقت و فصلی ۱ تا ۷ نفره نیز به مقدار ۲۰۰ لیتر نفت سفید مورد نیاز خود را می‌توانند از طریق فروشندگی‌های مربوطه و با نرخ مصوب هر لیتر یک هزار و پانصد ریال (۱۵۰ تومان) دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: نفت سفید تخصیص شده به خانوارهای استان البرز در قالب «سامانه الکترونیکی توزیع نفت سفید» (سدف) و از طریق کارت بانکی قابل تهیه و برروی پوز فروشندگی‌های مربوطه تا ۳۰ آذر ماه دارای اعتبار است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول