ثبت دهمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علومپزشکی شهرکرد گفت: با سخاوت و ایثار خانواده بیمار مرگ مغزی، دهمین اهدای عضو امسال در استان انجام شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رسول رحیمی با اشاره به اهدای عضو بانوی شهرکردی، گفت: زهرا بنیادیفر ۵٨ ساله به علت مشکلات تنفسی، در بیمارستان آیتالله کاشانی شهرکرد بستری شد. سرپرست معاونت درمان دانشگاه علومپزشکی شهرکرد افزود: پس از تایید مرگ مغزی این بیمار از سوی پزشکان، خانواده وی بر اساس وصیت بیمار و با سخاوت و بخشندگی، رضایت به اهدای عضو دادند. وی اضافه کرد: در شامگاه پنجشنبه ۶ مهرماه جاری، عمل جداسازی کبد و کلیههای این بیمار انجام و به بیماران نیازمند دریافت عضو پیوند زده شد. وی خاطرنشان کرد: اهدای اعضای این بیمار، باعث بهبود کیفیت زندگی، نجات زندگی و طول عمر سه نفر از بیماران نیازمند عضو شد. پایان پیام/۳۷۳۹
10:50 - 7 مهر 1402