اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هوشمندی و هوشیاری مردم خنثی کننده توطئه دشمنان است

امام جمعه گرگان گفت: دشمن در سال‌های اخیر بارها تلاش کرد آرامش مردم با بر هم بریزد و کشور را از آرامش خارج کند اما هوشمندی و هوشیاری مردم و آمادگی و اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه دشمنان را خنثی کرد.

هوشمندی و هوشیاری مردم خنثی کننده توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با تبریک هفته وحدت گفت: خداوند متعال این عالم وجود و شهود را به خاطر میوه‌های عالم وجود که انبیاء، اولیا و ائمه (ع) به خصوص پیامبر(ص) آفریده و اگر این میوه ها نباشند، زمین خاصیتی برای ادامه داشتن ندارد.

امام جمعه گرگان افزود: عالم به خاطر وجود این بزرگان، این حجت‌های الهی که در راس آن پیامبر(ص) قرار دارد، آفریده شده است.

وی ادامه داد: در روز هفدهم ربیع پیامبر بزرگ اسلام (ص) پا به عرصه وجود گذاشت تا همچون چراغ و نور جامعه بشری را روشن کرده و نورانیت دهد و دعوت به خدا کند.

آیت الله نورمفیدی گفت: ما در برابر ولادت پیامبر(ص) وظایفی داریم که یکی از این وظایف وارد کردن و شناساندن این شخصیت بزرگوار به زندگی همه جامعه بشریت است.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام برای همه انسان ها کرامت قائل بودند، افزود: امروز جامعه بشریت به شخصیت این چنینی نیاز دارد و همه مسلمانان و امت رسول خدا باید قدم های بسیار اصولی و اساسی برای معرفی پیامبر (ص) به همه مردم جهان بردارند.

امام جمعه گرگان گفت: باید از طریق کتاب، مقاله و سایر مسائل و فضای مجازی برای معرفی پیامبر اسلام استفاده کرد.

وی تاکید کرد: همه مذاهب اسلامی باید در کنار هم جمع شده و برای شناساندن پیامبر گرامی اسلام به دنیا تلاش کنند.

آیت الله نورمفیدی افزود: پیامبر(ص) برای همه بشریت اسوه و الگو است و فقط برای مسلمانان نیست.

وی با تبریک ولادت امام صادق(ع) موسس مذهب جعفری، گفت: آن حضرت شاگردان قهرمان و مبارز بسیاری تربیت کرد و زحمات زیادی انجام داد.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به گله کشاورزان در خصوص واریز نشدن طلب گندم، افزود: در روز اول جلسه خبرگان رهبری گله کشاورزان را به رئیس جمهور اطلاع دادم و ایشان اعلام کردند در آینده ای نزدیک بقیه طلب کشاورزان گندم کار گلستانی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته کشور، گفت: دشمن همیشه تمام تلاش خود را برای از بین بردن آرامش مردم به کار می‌گیرد و امسال هم دشمنان بسیار تلاش کردند تا از طریق فضاهای مجازی کشور را به هم بریزند و توطئه‌های زیادی را برنامه‌ریزی کرده بودند اما مردم در مقابل این توطئه‌ها ایستادند و نیروهای انتظامی و امنیتی نیز با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی در میدان بودند و نگذاشتند این کشور گرفتار بلایا شود.

وی با اشاره به هوشمندی و هوشیاری مردم در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: چشم های بینا و دست های فعال و قلب‌های محکم نیروهای مسلح در برابر همه خطرات و توطئه‌های دشمنان ایستادند و توطئه‌ها را خنثی کردند.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول