اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

عالم اهل تسنن خراسان‌شمالی: دشمن از طریق رسانه درصدد لطمه بر وحدت است

مدیر مدرسه علمیه رازوجرگلان گفت: شیوه استکبار جهانی تغییراتی داشته است و با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای و مجازی بر این نظر هستند که در بین مذاهب و امت اسلامی اختلاف و شکاف ایجاد کنند.

عالم اهل تسنن خراسان‌شمالی: دشمن از طریق رسانه درصدد لطمه بر وحدت است

گلدی آخوند کمالی، مدیر مدرسه علمیه خادمیه امانلی رازوجرگلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: دشمنان اسلام درصدد آن هستند که ام‌القرای جهان اسلام را به مرحله ضعف و نابودی بکشانند و با فشارهای مختلف اعم از سیاسی و اقتصادی کشورمان را به زانو در آورند.

وی گفت: اما به فضل الهی؛ جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با رهبری مقام معظم رهبری تاکنون توانسته نقش مهمی را در وحدت و تقریب مذاهب اسلامی ایفا نماید.

مدیر مدرسه علمیه خادمیه امانلی رازوجرگلان افزود: باید به این مهم هم توجه داشته باشیم که اکنون شیوه استکبار جهانی تغییراتی داشته است که با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای و مجازی و القای آن به امت اسلامی بر این نظر هستند که در بین مذاهب و امت اسلامی اختلاف و شکاف ایجاد کنند.

آخوند کمالی تصریح کرد: طبیعتا ضعف و سستی موجب جرات، جسارت و تحقیر از سوی دشمنان بر علیه اسلام خواهد شد، از این رو امت اسلامی باید وحدت و تقریب را نقطه مقابل تمام فشارهای دشمنان قرار داده تا به سلامت خارج شوند. 

وی ادامه داد: جای بسی خرسندی و شادمانی برای مسلمین است که می‌بینیم اسلام و مسلمان در جهان به حرمت و جایگاه عظیمی دست‌یافته است و برای همین دشمنان دست ‌به‌کار شده‌اند تا جلوی گسترش اسلام را در جهان بگیرند.

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: به همین دلیل باید به این مهم و مقوله وحدت توجه بیشتری کرده و در اولویت قرار دهیم.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول