اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اورژانس بیمارستان خوسف تا پایان هفته راه اندازی می‌شود

فرماندار خوسف گفت: بخش اورژانس بیمارستان این شهرستان تا پایان هفته راه اندازی می‌شود.

اورژانس بیمارستان خوسف تا پایان هفته راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، در پی ضرب الاجل یک ماهه استاندار خراسان‌جنوبی برای راه‌اندازی بیمارستان خوسف، امروز هیئتی متشکل از همه معاونت های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای بررسی آخرین وضعیت و پیگیری مشکلات بیمارستان وارد این شهرستان شدند.

این تیم، بازدیدی میدانی از این بیمارستان داشتند و سپس با تشکیل جلسه به بررسی آخرین وضعیت و مشکلات این بیمارستان پرداختند.

سید علی حسنی، فرماندار خوسف در این جلسه با اشاره به آرزوی دیرینه مردم این شهرستان برای راه اندازی بیمارستان اظهار داشت: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه های شهرستان که براساس مصوبات این جلسه راه اندازی بخش اورژانس آن تا پایان این هفته انجام می شود و مردم می توانند از خدمات اورژانس این بیمارستان بهره مند شوند.

وی افزود: در این دولت، پیشرفت این پروژه به ۱۰۰ درصد رسید و تاکنون حدود ۶۷ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان خوسف هزینه شد.

وی گفت: طبق تاکید استاندار تجهیزات برای همه بخش ها تامین شده و با توجه به جذب نیرو در فراخوان اخیر امیدواریم به زودی نیروهای جدید هم در بیمارستان بکار گرفته شوند.

عباس جوادی، رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این جلسه گفت:  از فردا نماینده ای از همه معاونت ها برای تسریع در روند کار در شهرستان خوسف حضور می یابد تا از نزدیک پیگیر مسائل باشد.

وی افزود: این هفته اولویت اول کل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیمارستان شهرستان خوسف خواهد بود تا کار بر زمین نماند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول