اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازدید بیش از ۱۵۰۰ نفر از جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به هنرنمایی ۲۷ گروه از هنرمندان کشور در جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی در سه روز متوالی در استان، گفت: بیش از یک هزار و 500 نفر از این نمایش‌ها بازدید کرده‌اند.

بازدید بیش از ۱۵۰۰ نفر از جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام احمدی صبح امروز در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: بخش نمایش‌های فردی، نقالی، روایت‌های ملی این جشنواره با هنرمندی و شرکت هنرمندان کشور پس از سه روز به کار خود خاتمه داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که استان در این جشنواره میزبان ۲۷ گروه از هنرمندان کشور بوده است، ادامه داد: طی سه روز متوالی ۱۱ گروه در بخش نقالی و ۱۶ گروه در بخش نمایشی به هنرنمایی پرداختند.

وی افزود: طبق زمان‌بندی و گروه‌بندی در شهرکرد ۶ نمایش، در جونقان ۱۰ نمایش و در بروجن ۱۱ نمایش اجرا شد.

احمدی با اشاره به استقبال مردم استان از این جشنواره، بیان کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ مخاطب مستقیما از این نمایش‌ها بازدید کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت استان در برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی، اظهار داشت: ما شاهد بازخورد‌های مثبت اجتماعی و وحدت‌بخش در این دوره از جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی بودیم.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول