اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فتاحی: تنها راه نجات فوتبال باشگاهی، احیای هیات رئیسه سازمان لیگ است

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: تنها راه نجات فوتبال باشگاهی، احیای هیات رئیسه سازمان لیگ است.

فتاحی: تنها راه نجات فوتبال باشگاهی، احیای هیات رئیسه سازمان لیگ است

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ورزشی فارس، درمورد تعطیلات متوالی مسابقات لیگ برتر که باعث اعتراض بیشتر باشگاه‌ها شده، اظهار داشت: با وجود همه انتقادهایی که مطرح شده، اصلی‌ترین دلیل این بی‌نظمی‌ها در فوتبال، انحلال غیررسمی هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال است.

قائم مقام و مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان، افزود: با توجه به اینکه مدت‌ها از زمان فعالیت قانونی هیات رئیسه سازمان لیگ گذشته و اکثر اعضای آن مدت‌هاست از بدنه این سازمان و فدراسیون جدا شده‌اند. تنها راه نجات فوتبال باشگاهی در حال حاضر، برگزاری مجمع سازمان لیگ و انتخاب اعضای هیات رئیسه جدید است. 

وی با اشاره به اعضای سابق هیات رئیسه تصریح کرد: از جمع اعضای سابق، شیرازی و بهاروند دیگر در فوتبال فعالیتی ندارند. درودگر در عرصه باشگاهی مشغول به کار شده، برای نصیرزاده هم با وجود اینکه نماینده باشگاه‌ها است باید رای گیری مجدد انجام شود. همچنین قنبرزاده که به عنوان کارشناس عضو هیات رئیسه است، اکنون با توجه به اینکه نایب رئیس دوم فدراسیون بوده و مسئولیت سازمان لیگ را برعهده دارد، می بایست رئیس هیات رئیسه سازمان لیگ باشد.

رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص نحوه برنامه ریزی مسابقات، گفت: برنامه مسابقات و قوانین نقل و انتقالات قبل از شروع هر فصل باید توسط کمیته مسابقات تدوین شود و به هیات رئیسه سازمان لیگ برود. بعد از تصویب در هیات رئیسه سازمان لیگ، به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌رود و با اعمال پیشنهادها و انتقادات، در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب و در نهایت اجرایی می‌شود.

فتاحی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته به خاطر عدم وجود هیات رئیسه قانونی در سازمان لیگ، مشکلات زیادی در بحث برنامه ریزی و قوانین فوتبال باشگاهی پیش آمده است. رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند نسبت به احیای هیات رئیسه سازمان لیگ با رای گیری برای انتخاب اعضای آن اقدام کند. تصورم این است اکثر بی‌نظمی‌ها در بحث برنامه ریزی مسابقات، قوانین نقل و انتقالاتی و حتی سقف بودجه ایجاد شده، به خاطر نبود هیات رئیسه در سازمان لیگ است. موضوعی که باعث شده تیم‌های ما در عرصه باشگاهی و ملی چندان موفق نباشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول