اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

120 نوجوان نشان خادمی و علمداری حرم حضرت معصومه(س) را دریافت کردند

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری دومین دوره «در محضر بانو» در قم گفت: 30 نوجوان برگزیده این دوره نشان خادمی حرم در بخش‌های انتظامات، رسانه و هنرهای آوایی و 90 نوجوان دیگر نیز نشان علمدار فاطمی را دریافت کردند.

120 نوجوان نشان خادمی و علمداری حرم حضرت معصومه(س) را دریافت کردند

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به همت مرکز نوجوانان فاطمی آستان مقدس بانوی کرامت اختتامیه دومین دوره آموزشی «در محضر بانو» هشتم مهرماه در سالن اجتماعات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد و نفرات برتر دوره مورد تقدیر قرار گرفتند.

 وی گفت: این دوره سه‌ماهه ویژه دانش‌آموزان پسر کلاس هشتم تا دهم برگزار شد که شامل کارگاه‌های معارفی، مهارتی و علمی، برنامه‌های بانشاط، ورزشی و تفریحی و برنامه شاد و شیرین اردویی بوده و افراد برگزیده این دوره نشان خادمی و علمداری این آستان مقدس را دریافت کردند.

 مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در این دوره ۱۲۰ دانش‌آموز شرکت کردند که ۳۰ نفر اول نشان خادمی حرم در بخش‌های انتظامات، رسانه و هنرهای آوایی و ۹۰ نفر دیگر نیز نشان علمدار فاطمی را دریافت کردند و هر هفته یک مأموریت فرهنگی به نیابت از طرف حرم مطهر بانوی کرامت در محله‌های خود خواهند داشت.

 وی ابراز کرد: اولین دوره آموزشی در محضر بانو نیز با حضور ۱۵۰ دانش‌آموز پسر از اسفند ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد که مورد استقبال نوجوانان و والدین آنها قرار گرفت و این دوره‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول