اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی نساجی و الهلال| از جزئیات درگیری 2 تیم و درخواست نیمار تا اسکورت بازیکن الهلال توسط مظاهری+فیلم

در جریان بازی دو تیم نساجی و الهلال، یک برخورد باعث درگیری شدید اعضای 2 تیم شد.

حاشیه بازی نساجی و الهلال| از جزئیات درگیری 2 تیم و درخواست نیمار تا اسکورت بازیکن الهلال توسط مظاهری+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیمه اول دیدار نساجی و الهلال با برتری یک گله تیم عربستانی به پایان رسید. میتروویچ زننده گل اول الهلال به نساجی بود.

* بهرام افشاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون که بیشتر به خاطر بازی در سریال پایتخت با نام بهتاش فریبا شناخته می‌شود، در ورزشگاه آزادی حاضر شد. ناهماهنگی‌ برای استقرار این بازیگر در جایگاه مدعوین باعث ناراحتی او شد و به همین خاطر از این جایگاه خارج شد.

* هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز تماشاگر این دیدار است.

* سعید الهویی، دینکا آلین و آنتونیو مانیکونه از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور دارند.

* سفیر چین و سفیر عربستان برای دیدن این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* هواداران نساجی، نیمار جونیور ستاره برزیلی فوتبال جهان را در چند نوبت و به خصوص پس از گلزنی او هنگام گرم کردن تیم‌ها، تشویق کردند. ضمن اینکه هنگام اعلام اسامی بازیکنان الهلال، نیمار تنها بازیکنی بود که توسط تماشاگران ایرانی تشویق شد.

* در دقیقه 3 پس از اعلام خطای بازیکن عربستانی روی وینگر نساجی، هواداران این تیم به بازیکن حریف اعتراض کردند. در این لحظه مهدی رحمتی لحظاتی رشید مظاهری را لب خط فراخواند و با دروازه‌بان تیمش صحبت کرد.

* در دقیقه 5 الهلال با ضربه الکساندر میتروویچ به گل اول رسید اما پس از تایید آفساید این گل از طریق VAR، هواداران نساجی بسیار شادمان شده و بار دیگر تیم محبوب خود را تشویق کردند. در این لحظه گفت‌وگوی نیمار با امیر مهدی جانملکی سبب خنده ستاره برزیلی شد.

* پس از به ثمر رسیدن گل اول الهلال در دقیقه 18 با ضربه سر میتروویچ، هواداران با شعار نساجی با غیرت این تیم را تشویق کردند.

* در دقیقه 29 یک جیمی جامپ خردسال با پوشیدن پیراهن الهلال قصد داشت وارد زمین شود که ماموران انتظامی وارد عمل شده و مانع این اقدام شدند. پس از این حرکت حنیف عمران زاده به سمت ماموران انتظامی رفت و از آن‌ها خواست با این کودک برخورد بهتری داشته باشند‌.

 

 

* در دقیقه 32 بازی برخورد وحید محمد زاده با میتروویچ منجر به درگیری بازیکنان دو تیم شد. محمدزاده بر اثر برخورد روی یک دوئل هوایی از میتروویچ عصبانی شد و به مجادله لفظی با این مهاجم صرب پرداخت. در ادامه هوشمند و جانملکی وارد صحنه شدند و هل دادن میتروویچ باعث شد تا دیگر بازیکنان الهلال هم وارد این ماجرا شوند.

* شدت گرفتن درگیری بین بازیکنان دو تیم باعث فحاشی و پرتاب اشیا از جانب هواداران نساجی شد. نیمار در این لحظه به سمت هواداران رفت تا آن‌ها را آرام کند اما پرتاب اشیا شدت گرفت تا بازیکنان نساجی از تماشاگران بخواهند که آرامش خودشان را حفظ کنند.

* در ادامه درگیری‌ها هوشمند ضربه‌ای را به میتروویچ زد و سلمان فرج هم به زدن بازیکنان نساجی پرداخت. رشید مظاهری دروازه‌بان نساجی در این صحنه با عصبانیت از هم تیمی‌هایش خواست که صحنه را ترک و از شدت بخشیدن به درگیری خودداری کنند. بی توجهی بازیکنان نساجی به درخواست مظاهری باعث شد تا او با دست بر سر و صورت خودش بزند! پس از این داور که با اتاق VAR در حال صحبت بود به هوشمند کارت زرد داد.

* این درگیری در نهایت با دخالت داور و دیگر بازیکنان دو تیم خاتمه یافت. داور در ادامه با مرور سیستم کمک داور ویدئویی سلمان فرج و هوشمند را اخراج کرد. داور پیش از نشان دادن کارت قرمز به بازیکن نساجی با او صحبت کرد و هوشمند نیز ابتدا از او تشکر کرد اما در ادامه با دیدن کارت قرمز شگفت زده شد!

 

* هنگام خروج بازیکن الهلال از زمین هواداران نساجی به سمت او اشیایی را پرتاب کردند که منجر به توقف دوباره بازی شد. رشید مظاهری در این صحنه با همراهی سلمان فرج با عصبانیت از هواداران خواست تا سکوت کنند و آرام باشند.

* در پایان وقت‌های معمول نیمه اول، 13 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد تا بازی در یک نیمه 58 دقیقه‌ای شود!

*زهره هراتیان رئیس مرکز ایفمارک، از طرف فدراسیون فوتبال افسر پزشکی دیدار نساجی مقابل الهلال است. هراتیان در بازی پرسپولیس و النصر نیز با همین مسئولیت در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

* اواخر نیمه اول، هواداران نساجی با هم درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند!

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول