اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کاهش ۶درصدی سرقت‌ها در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: خوشبختانه باهمراهی دستگاه قضایی، آمار سرقت‌ها را نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته و سارقان مسلح و خرد در این رابطه دستگیر شدند.

کاهش ۶درصدی سرقت‌ها در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با حضور مسئوولان انتظامی، سپاه شرق گلستان، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئوولان شهرستان گنبدکاووس در سالن فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سردار سعید دادگر،‌ فرمانده انتظامی استان گلستان اظهارکرد: انتظامی نقش بسزایی در امنیت کشور دارد و خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی و تعامل نیروهای نظامی استان، دستگاه قضایی و فرمانداران امنیت پایداری در سطح استان وجود دارد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به کاهش سرقت‌ها در استان گلستان خاطرنشان‌کرد: گلستان جزو امن‌ترین استان‌های کشور است. توانستیم با یک برنامه‌ریزی دقیق در حوزه سرقت‌ها با همراهی و همکاری دستگاه‌های مرتبط شاهد کاهش ۶ درصدی سرقت‌ها در استان گلستان باشیم و با هوشمندی سارقان خرد، مسلح و دیگر سارقان را شناسایی و دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه استان گلستان دارای شرایط خاص جغرافیایی و قومیتی است اما با همدلی و وحدت بین مردم و مسؤولان و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه، شورای تامین و غیره، ۱۱۰ روز ناآرامی را بدون کوچکترین مشکلی در استان سپری کنیم که همین‌جا از مردم عزیز گلستان تشکر می‌کنم که با هوشمندی و همکاری خود اجازه ندادند اتفاقاتی که در برخی استان‌ها رخ داد در این استان رخ دهد.

فرمانده انتظامی گلستان ابرازکرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، انتظامی، پلیس و نیروهای امنیتی دستخوش توطئه‌های دشمن بوده و در این سالها، دشمن تلاش کرده تا بین مردم و انتظامی شکاف ایجاد کند.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون این فشارها و اتفاقات شدت گرفته است اما انتظامی، نیروهای امنیتی و پلیس  همواره برای خدمت و امنیت مردم در میدان است که مردم هم همواره قدردان این نیروهای خدوم هستند.

به گزارش خبرنگار فارس، در این مراسم از زحمات سرهنگ محمود علی‌فر قدردانی شد و سرهنگ نادعلی صادقی به عنوان فرمانده انتظامی گنبدکاووس معرفی شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول