اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جایگاه دومی امنیت اقتصادی کشور از آن خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: براساس آمار اعلامی خراسان‌جنوبی رتبه دوم امنیت اقتصادی در بین استان های کشور را دارد که نشان دهنده تلاش نیروی انتظامی این استان در برقراری امنیت است.

جایگاه دومی امنیت اقتصادی کشور از آن خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهان نیروی انتظامی و جمعی از مسوولان استانی و محلی برگزار شد.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در این مراسم اظهارداشت: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است 

وی تصریح کرد: اگر ستون های امنیت را در چند شاخه تعریف کنیم، یکی از شاخه های اصلی و تاثیرگذار آن نیروی انتطامی است و این شاخه نیز مدیون مردمی بودن نیروی انتظامی است که از بطن و جنس مردم است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با برنامه های مختلفی که نیروی انتظامی در کشور دارد شاهد ایجاد فضای مطلوب در جامعه هستیم، بیان داشت: یکی از دستورات مقام معظم رهبری رونق تولید است که نیروی انتظامی با تاثیرگذاری در برقراری امنیت در جامعه نقش مهمی در این مقوله دارد و موجب تحرک اقتصادی و رونق تولید خواهد شد.

قناعت گفت: براساس آمار اعلامی خراسان جنوبی رتبه دوم امنیت اقتصادی در بین استان های کشور را دارد که نشان دهنده تلاش نیروی انتظامی این استان در برقراری امنیت است.

وی یادآور شد: کارکنان نیروی انتظامی با اتکا بر ایمان و علوم جدید توانسته خطرات عرصه عدم امنیت را به جامعه گوش زد کنند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با عمل و اخلاقی که در بین جان بر کفان نیروی انتطامی وجود دارد شاهد امنیت روانی مناسب در جامعه هستیم و عامل آن پیشتیبانی مردم است که سبب مشارکت اقشار مختلف نیز شده است.

قناعت با بیان اینکه نیروی انتظامی یار مهربان و مقتدر مردم است که سبب شده مشارکت مردم روز به روز افزایش یابد افزود: اقتدار و قاطعیت، نظم و امنیت، سلامت روانی، حضور به هنگام و سریع و عطوفت به مردم، تصویر انتظامی در بین مردم است، بیان داشت: بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش ها است.

وی ادامه داد: عزت امروز ما به خاطر شهادت جوانان و به ویژه مدافعان امنیت نیروی انتظامی است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: دولت با همه قدرت و امکانات از ماموریت‌های نیروی انتظامی حمایت می کند البته لازم است که مسوولان ظرافت های کار نیروی انتظامی را بدانند.

قناعت با اشاره به این که به فضل الهی نیروی انتظامی ما در چارچوب فرمان فرمانده کل قوا و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت های خود را تنظیم کرده و تحت فرمان فرمانده کل قوا است گفت: این افتخاری برای نیروهای مسلح و نیروی انتظامی که تحت زعامت رهبری است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور گفت: نیروی انتظامی با سعه صدر، با تدبیر و جان فشانی توانست این اغتشاشات را پشت سر بگذارد.

بنابراین گزارش، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در همه شهرستان های خراسان جنوبی نیز برگزار شد.

همچنین در آغاز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خراسان جنوبی مسوولان استانی و محلی به مقام شامخ شهدا نیز ادای احترام کردند.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول