اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۲۰ هزار دانش‌آموز در کهگیلویه مشغول به تحصیل هستند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در پوشش تحصیلی بی‌نظیر است اما نیاز است همه دستگا‌ه‌ها با آموزش و پرورش مشارکت داشته باشند.

۲۰ هزار دانش‌آموز در کهگیلویه مشغول به تحصیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، عبدالکریم عبودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع، کارکردها، ظرفیت‌ها و چالش‌های آموزش وپرورش اظهار کرد: اگر دنبال ساختن جامعه خوب هستیم باید آموزش وپرورش خوب بسازیم.

دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه، افزود: متاسفانه در یک بازه زمانی پرورش به حاشیه رفت و آسیب‌های سنگینی به کشور وارد شد.

وی تبعیض تحصیلی در موسسات غیرانتفاعی و آموزشگا‌ه‌ها در دهدشت را عجیب خواند و گفت: آیا باید پول زیاد باشد تا تدریس خوب صورت بگیرد، این مسئله را بررسی کنید که علت آن چیست؟

عبودی عنوان کرد: اگر مدیریت خوب داشته باشیم، می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

فریدون فاطمی‌زاده نیز در این جلسه اظهار کرد: پوشش تحصیلی دانش‌آموزان در کهگیلویه صددرصد است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در این این شهرستان مشغول به تحصیل هستند گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در پوشش تحصیلی بی‌نظیر است اما نیاز است همه دستگا‌ه‌ها با آموزش وپرورش مشارکت داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه یکی از چالش‌های که امروز داریم، مدرسه نوساز ما در روستاها به دوسال نرسیده، معیوب می‌شود و دیگر قابل استفاده نیست.

فاطمی‌زاده گفت: متاسفانه فرهنگ ما معیوب است و اگر خلا‌هایی وجود دارد به علت عدم خدمات نیست، بلکه نگهداری نمی‌شوند.

وی افزود: انتظار داریم در روستا‌ها همانطور که دهیاری‌ها از جداول مراقبت می‌کنند، از مدرسه‌ها هم نگهداری کنند تا چنین مسائلی در مدارس پیش نیاید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول