اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

شهید مدافع حرم: امیدوارم فرزندم اسرائیل را نابود کند

یکی از شهدای مدافع حرم در وصیت‌نامه خود، خطاب به پسر یک ساله‌اش نوشته است: ان‌شاالله جزو کسانی باشید که رژیم اشغالگر قدس را نابود و قدس شریف را آزاد می‌کنند.

شهید مدافع حرم: امیدوارم فرزندم اسرائیل را نابود کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، «مهدی قره محمدی» شهید مدافع حرمی بود که سال ۱۳۹۶ در ۳۸ سالگی به شهادت رسید. او اصالتاً اهل شهر آمل و از پاسداران یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که داوطلبانه عازم سوریه شد.

این سردار شهید مدافع حرم متولد سال ۱۳۵۸ و ۲۲ آذرماه ۶ سال پیش، در حال پاکسازی مناطق شهر دیرالزور از تروریست‌های تکفیری بود که بر اثر اصابت تیر به گردن، پهلو و پا به شهادت رسید. 

۲ فرزند دختر این شهید به نام‌های فاطمه و زهرا، در زمان شهادت او به ترتیب ۱۰ و ۵ سال و فرزند پسر او به نام محمدجواد، زمانی که پدرش شهید شد، تنها یک سال داشت. بخشی از وصیت‌نامه او را که خطاب به محمدجواد نوشته است، مطالعه می‌کنیم:

«پسر عزیزم آقا محمدجواد!

مرا ببخش که در سنین کودکی شما را در ظاهر تنها گذاشتم، ولی بدان که در کنارتان خواهم بود و از خداوند منان عاقبت‌به خیری شما را خواستارم و برایتان دعا می‌کنم که ان‌شاالله فرزندی سالم و صالح تربیت بشوید. برای شما چند سفارش دارم؛ اول اینکه احترام مادرتان را داشته باشید و به عنوان مرد خانه حواستان به خواهرهایتان هم باشد. در انتخاب دوستان دقت لازم را داشته باشید و فقط با کسانی هم‌نشینی کنید که شما را به خداوند نزدیک‌تر می‌کنند. در مقابله وسوسه‌های گناه‌آلود دنیایی در همه حال به خداوند پناه ببرید و از ائمه اطهار علیهم‌السلام کمک بگیرید. با قرآن مأنوس باشید که انس با قرآن باعث روشنایی دل و برکت در زندگی می‌شود. 

بنده دوست دارم شما در کسوت سربازی و پاسداری اسلامی در بیایید و توفیق سربازی ولایت فقیه و ان‌شاالله توفیق سربازی در رکاب آقا امام زمان حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف را پیدا کنید و در راستای تحقق کلام ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه در سال ۱۳۹۴ فرمودند: «اسرائیل قطعا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»؛ ان‌شاالله جزو کسانی باشید که رژیم اشغالگر قدس را نابود و قدس شریف را آزاد کنند.»

مزار شهید مدافع حرم «مهدی قره‌محمدی» در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم علیه السلام شهر آمل قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول