اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: به عمق رژیم صهیونیستی نزدیک شده‌ایم

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه با اشاره به اینکه شکست رژیم صهیونیستی ممکن است، تأکید کرد که مقاومت قادر به ادامه جنگ برای ماههای متمادی است.

جهاد اسلامی: به عمق رژیم صهیونیستی نزدیک شده‌ایم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه بعد از ظهر امروز یکشنبه تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت.

البریم به شبکه خبری المیادین گفت: آنچه امروز رخ داد و مشارکت حزب الله را به فال نیک می‌گیریم و بر نقش محور مقاومت و تکمیل آن تأکید داریم.

وی با بیان اینکه ما در آغاز جنگ قرار داریم و قادر به ادامه جنگ برای روزهای و ماههای طولانی هستیم، تأکید کرد: جنگ ادامه دارد و خونریزی اسرائیل ما را مجبور خواهد کرد دایره حملات را گسترش دهیم.

این مقام جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: به عمق رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم و با چشم‌اندازی روشن در حال کشتار [صهیونیستها] هستم. ساعات آینده نیز خبرهای خوبی برای ملت خود داریم.

البریم با تأکید بر اینکه شکست دشمن صهیونیستی ممکن است، در پایان تصریح کرد: آماده جانفشانی و شهادت هستیم. محور مقاومت طی سالهای گذشته آماده شد تا بتواند دشمن را غافلگیر کند و دژهای واقع در قلب رژیم [صهیونیستی] را در هم شکند».

ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که 20 شهرک مسکونی نزدیک مرز غزه در حال تخلیه است.

از شهرک نشینان ساکن این مناطق خواسته شده است که خانه‌های خود را به دلیل حملات کنونی نیروهای حماس و واکنش نیروهای نظامی این رژیم به حملات حماس تخلیه کنند.

یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت: حملات شدید در داخل غزه در پیش خواهد بود. وی تاکید کرده است که دولت و ارتش رژیم صهیونیستی  از صبح روز یک شنبه در خال تعیین اهدافی برای پاسخ نظامی به عملیات نیروهای حماس هستند.

رسانه‌های صهیونیستی -تا لحظه انتشار این گزارش- خبر داده‌اند که طی عملیات نیروهای حماس دست‌کم ۶۰۰ صهیونیست در حمله رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند و شمار مجروحان به ۱۸۶۴ نفر رسیده است.

نیروهای مقاومت همچنین ده‌ها صهیونیست را اسیر گرفته‌اند که «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ساعات آینده آمار دقیق آن‌ها را اعلام خواهد کرد.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول