اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

جزئیات آئین استقبال از نودانشجویان دانشگاه تهران اعلام شد

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از برگزاری آیین استقبال از نو دانشجویان در روز یکشنبه ۲۳ مهر در مصلای این دانشگاه خبر داد.

جزئیات آئین استقبال از نودانشجویان دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، مهدی شهبازی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در جلسه هماهنگی آیین نودانشجویان دانشگاه تهران گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران ساعت ۹ صبح در مصلی دانشگاه آغاز خواهد شد و از ساعت ۷ صبح پذیرش نودانشجویان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نو دانشجویان پس از برگزاری مراسم آئین ورودی، برای ثبت‌نام حضوری به دانشکده‌ها و دانشکدگان خود انتقال داده می‌شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تأکید کرد: ثبت‌نام حضوری و پذیرش دانشجویان برای اسکان در خوابگاه‌ها از روز یکشنبه انجام می‌شود و کلاس‌ها به صورت رسمی از روز دوشنبه آغاز خواهند شد.

شهبازی با اشاره به اینکه در برگزاری آیین نودانشجویان باید از همه ظرفیت‌ها و نهادهای دانشگاه استفاده شود، افزود: همچنین باید تصویر اولیه دانشگاه برای ورودی‌های جدید به طور شایسته شکل بگیرد.

در جلسه فوق  اعضای ستاد پیشنهادها و موضوعات مورد نظر خود را مطرح کردند تا هماهنگی کامل برای برگزاری آیین نو دانشجویان ۱۴۰۲ شکل بگیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول