اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۷۰۰ شهید ارتش در همدان برای کشور افتخار آفریدند

فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور با بیان اینکه شهدا به ما عزت دادند گفت: بیش از ۱۷۰۰ شهید ارتش در استان داریم که برای کشور افتخار آفریدند.

۱۷۰۰ شهید ارتش در همدان برای کشور افتخار آفریدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر سرتیپ علی اسدی امشب در دومین از روز کنگره ۸ هزار شهید استان همدان ضمن درود به روح پاک شهدا و با بیان اینکه این مردان بزرگ تمام هستی خود را تقدیم کردند تا ما در امنیت آرامش باشیم اظهار کرد: شهدا در عصر خود کار حسینی کردند.

وی با سلام بر شهدای سوباشی که تا لحظه آخر در دفاع از کشور در سایت رادار سوباشی مقابل دشمن ایستادند‌ گفت: من از دیار شهدا سوباشی، پایگاه شهید نوژه و تیپ ۳۱۶ زرهی اینجا در بین مردم عزیز قرار دارم و یاد شهدا را که برای ما افتخار آفریدند گرامی می‌دارم.

فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور با بیان اینکه هیچگاه دلاوری‌های شهدای در عملیات اچ سه و کمان ۹۹ را از یاد نخواهیم برد گریزی به برنامه‌های انجام شده در دومین کنگره ملی شهدا زد و افزود: از سال ۱۴۰۰ که زمینه برگزاری کنگره شهدای استان آغاز شد ما هم در کنار نیروهای مسلح و آحاد مردم بودیم تا در برگزاری این کنگره سهم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اثربخشی برنامه‌های کنگره تاکید داشتند بنابراین ما به سمت برگزاری یادواره‌ها و مراسم گرامیداشت یاد شهدا و خدمت به مردم در حوزه امداد و نجات و خدمات پزشکی در مدارس و در جاهایی که نیاز بود رفتیم اظهار کرد: خدمت به مردم به نام شهدا برای ما افتخار بزرگی بود.

اسدی با اشاره به سرکشی از خانواده معزز شهدا اظهار کرد: بیش از ۱۷۰۰ شهید ارتش در استان داریم که با سرکشی از خانواده شهدا یاد و خاطره آنها را گرامی داشتیم.

وی با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است با ملت بودن و در کنار مردم بودن تحت لوای مقام معظم رهبری است عنوان کرد: افتخار می‌کنیم به عنوان یک سرباز در جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم و جان خود را تقدیم امام عصر(عج) خواهیم کرد.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول