اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بوم‌هایی که از هیبت سردار جان می‌گیرند

عده‌ای نقاش چیره دست دیوار به دیوار کنگره با جان و دل با همه عشقی که در دل داشتند و به سر انگشتانشان سرازیر شده بود تصویر حبیب حرم را به بوم می‌نشاندند و شوق دیدار سردار از دلِ دلدادگان شهدا سَر می‌رفت.

بوم‌هایی که از هیبت سردار جان می‌گیرند

خبرگزاری فارس-همدان: دومین شب دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید همدانی، کنار تصویرسازی از حبیب حرم رقم خورد، یعنی چه؟ یعنی عده‌ای نقاش چیره دست با جان و دل با همه عشقی که در دل داشتند و به سر انگشتانشان سرازیر شده بود تصویر حبیب حرم را به بوم می‌نشاندند و شوق دیدار سردار از دلِ دلدادگان شهدا سَر می‌رفت.

راستش آخرین دیدار ما با سردار به نیمه دوم مهرماه سال ۹۴ و مراسم با شکوه تشییع حاج حسین بازمی‌گردد اما امشب، هنر و رنگ و بوم عجین شدند تا یاد سردار با صلابتِ همیشگی تاریخ ایران در دل تک به تک مهمانانِ شهدا متبلور شود.

هنری که از سربند سرخ یا زینب(س) سردار می‌گفت و بومی که هیبت بی‌تکرار ابووهب را نشان می‌داد و رنگی که خون سرخ حاج حسین همدانی که داد مظلوم از ظالم می‌ستاند را فریاد می‌کرد.

اصلا رنگ‌ها به حرمت حاج حسین جان می‌گرفتند و آتش به دل ما می‌انداختند و حسرت نبودنش را ناقوس‌وار در ذهنمان می‌نواختند. البته که سردار به خواسته دلش رسید و به رفقایش پیوست ولی خب ما ماندیم و یک دنیا حسرت، یک عالم افتخارات به اضافه چند بوم نقاشی، که یاد ابووهب را برایمان زنده می‌کند.

پایان پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول