انهدام شبکه فساد در کرمان
رئیسکل دادگستری استان کرمان از شناسایی و دستگیری 4 نفر از سرشبکههای اصلی یک باند فساد در چندین شهرستان استان کرمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجتالسلام ابراهیم حمیدی گفت: اعضای این باند به اتهام ارتشا، رشاء، کارچاقکنی و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی، مورد رصد اطلاعاتی نامحسوس ماموران حفاظتواطلاعات دادگستری استان قرار گرفتند و تحت تعقیب قضایی هستند. نماینده عالی قوهقضاییه در استان کرمان تصریح کرد: عزم دستگاه قضایی استان کرمان در برخورد با مفاسد چه در درون دستگاه و چه در بیرون از سیستم جدی است و بدون اغماض با هر فردی در هر ردهای که مرتکب تخلف و جرم شود با قاطعیت برخورد خواهد شد. رئیس شورای قضایی استان کرمان به انهدام اعضای این باند در جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه علاوه بر بازداشت ۴ متهم ، ۶ نفر کارشناس رسمی دادگستری و ۸ نفر کارچاق کن و تعدادی کارمند از ادارات مختلف تحت تعقیب قضائی قرار گرفتهاند. رئیسکل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در مسیر مبارزه با مظاهر فساد در درون و پیرامون دستگاه قضایی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با افرادی که با اعمال متقلبانه و سوء استفاده از عناوین جعلی، به اعتماد عمومی مردم آسیب میزنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد. پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش
09:37 - 18 مهر 1402