اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

حجت الاسلام نقدعلی: همگرایی عالم اسلام در مقابل بستن آب و غذا به روی مردم غزه ضروری است

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با محکومیت بستن آب و غذا بر روی مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: اکنون ضرورت دارد همگرایی عالم اسلام برای مقابله با این اقدام ایجاد شود.

حجت الاسلام نقدعلی: همگرایی عالم اسلام در مقابل بستن آب و غذا به روی مردم غزه ضروری است

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی گفت: باتوجه به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی آب و غذا را بر روی کودکان و ۲ و نیم میلیون جمعیت غزه بسته است. اما می‌بینیم که مجامع جهانی سکوت کرده‌اند.

این درحالی است که؛ کاظم غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشته است: «حق دسترسی به آب آشامیدنی سالم و تمیز به عنوان یک حق بشری مورد شناسایی قرار گرفته است لذا اقدام رژیم صهیونیستی در بستن آب به روی مردم غزه، جنایت جنگی محسوب می‌شود.» 

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه برخی رژیم‌ها و حتی برخی از اشخاص مدعی حمایت از حقوق بشر در داخل کشور، در مقابل این اقدام سکوت کرده‌اند، اظهار کرد: به برخی از تریبون‌داران توصیه می‌کنم این روزها هم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خصوصا کودکانی که در تحریم و محاصره به شهادت می‌رسند حمایت کنند؛ البته اگر واقعا حامی مستضعفین هستند و تریبون نماز جمعه را برای فتنه انگیزی به کار نمی‌گیرند.

وی در پایان ضمن درخواست از نمایندگان مجلس برای مواجهه علیه این اقدام صهیونیست‌ها، تأکید کرد: این اقدام دردمنشانه و بستن آب و غذا به روی مردم غزه امری محکوم بوده و نیز اکنون ضرورت دارد همگرایی عالم اسلام برای مقابله با این اقدام ایجاد شود؛ همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز امروز در این خصوص بیاناتی خواهند داشت و تعیین تکلیف خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول