اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بلاتکلیفی بازارچه کوی لور اندیمشک بعد از گذشت ۲۰ سال

عضو شورای شهر اندیمشک گفت: بیش از ۲۰ سال است که راه اندازی بازارچه خوداشتغالی کوی لور اندیمشک در بلاتکلیفی است این بازارچه اکنون تبدیل به محلی برای سارقان و تجمع معتادان متجاهر شده است.

بلاتکلیفی بازارچه کوی لور اندیمشک بعد از گذشت ۲۰ سال

 مسلم میرزاوند عضو شورای شهر اندیمشک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک،اظهارکرد: با استناد به اصل ۱۰۰ قانون اساسی و بند۲ و ۸ ماده ۸۰ قانون شوراها، لزوم رسیدگی به بازارچه خوداشتغالی کور لور را از شهردار خواستاریم.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: بیش از ۲۰ سال است که شهرداری اندیمشک به احداث بازارچه‌ای به تعداد بیش از ۸۰ باب مغازه در مسیر جاده انقلاب و در حاشیه پارک کشاورز اقدام کرده اما تاکنون راه اندازی آن میان افراد حقیقی و شهرداری همچنان در بلاتکلیفی است.

نایب رئیس کمیسون حقوقی شورا گفت: بیش از ۷ شهردار تاکنون آمده اند و رفته اند اما هیچ کدام به حل قطعی مسئله نپرداخته اند.

میرزاوند با بیان اینکه در ۵ سال گذشته با انجام هزینه‌های مجدد اقداماتی مانند تعویض درب های کرکره قدیمی به کرکره های گران برقی و جابجایی( پس و پیش) ورودی مغازه ها انجام شده، گفت : با توجه به اینکه این اقدامات بی‌نتیجه توسط شهرداری صورت گرفته است اما تاکنون در ساماندهی به این بازارچه موفق نبوده لذا خواهان رسیدگی و توجه جدی به آن هستم.

وی در ادامه بیان کرد: شورای ششم چند جلسه با واحد خوداشتغالی شهرداری، تعدادی از متقاضی که مبلغی پرداخت کرده اند و واحدهای دیگر شهرداری برگزار کرده‌اند اما تاکنون به نتیجه مثبت که منجر به راه اندازی یا تصمیمی دیگر در خصوص آن شود، نشده است.

میرزاوند عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر اندیمشک در ادامه افزود: شهرداری می توانست برای جلوگیری از هزینه‌ها چندباره به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام می‌کرد و یا حداقل با استقرار نگهبان مانع از سرقت اموال این بازارچه می‌شد.

وی گفت: سرقت تعدادی از کرکره‌ها، روشنایی و لوازم‌ برقی مانند کلید و پریز، بخشی از سایبان و حتی تخریب موزائیک و تخریب دیوار این بازارچه از مواردی هستند که بی توجهی مجموعه شهرداری به این بازارچه را نشان می‌دهد.

این عضو شورای شهر اندیمشک در ادامه گفت: با اهمال کاری صورت گرفته امروز به جای رفت و شد مردم و راه اندازی کسب و کار تعدادی شهروند، متاسفانه کار را به جای رسیده است که شوربختانه به فضای امن معتادین متجاهر تبدیل شده است.

میرزاوند در پایان ضمن ضرورت تعیین تکلیف آن در سال حمایت از تولید از دادستان به عنوان مدعی العموم خواست نسبت به بی توجهی و هدر رفت بیت المال و حقوق اشخاص حقیقی ورود کرده و با مقصران احتمالی برخورد کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول