اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ابتکار جالب مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان

همزمان با برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی هنری، سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در اصفهان مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حضور در بخش کودکان بیمارستان عسگریه اصفهان ضمن عیادت از کودکان بستری در این بخش به آنان هدایایی اهداء کرد.

ابتکار جالب مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  این روزها اصفهان میزبان سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان است.

همزمان با برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی هنری در اصفهان مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حضور در بخش کودکان بیمارستان عسگریه اصفهان ضمن عیادت از کودکان بستری در این بخش به آنان هدایایی اهداء کرد.

محمد صیرفی نژاد، در حاشیه بازدید از بخش کودکان بیمارستان عسگریه با اشاره به نامگذاری پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه به نام هفته کودک  از اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» خبر داد.

وی گفت: برنامه‌هایی از جمله جشنواره بازی، سینما سیار، تجلیل از نخبگان، خبرنگار کوچولو، هنرواره کودکانه، آرزوهای کودکانه در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی منطقه در هفته کودک اجرا خواهد شد.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول