اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

افزایش نگرانی دیوانه‌کننده تل‌آویو از جبهه شمالی

همزمان از جبهه جولان (سوریه) و مزارع شبعا (لبنان) اخباری نگران‌کننده برای تل‌آویو مخابره میشود تا مکررا به ساکنان صهیونیست توصیه کند، به پناهگاه بروند یا همچنان در آن بمانند.

افزایش نگرانی دیوانه‌کننده تل‌آویو از جبهه شمالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های اسرائیلی عصر امروز سه شنبه گزارشهای متعددی از تحرکات مشکوک در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر دادند که سبب نگرانی دیوانه‌کننده‌ای برای جبهه داخلی این رژیم است.  

این نگرانی به قدری است که فرماندهی جبهه داخلی مکررا ساکنان را به رفتن به پناهگاه یا ماندن در آن توصیه می‌کند.

این رسانه‌ها گزارش کردند، یک تحرک امنیتی مشکوک در جولان و در بخش جنوب شرقی لبنان دیده شده است لذا به سکنه گفته شد که به پناهگاه بروند.

این رسانه‌ها گفتند، در مزارع شبعا نیز تحرکات مشکوک با هدف نفوذ به مرزهای شمالی (فلسطین) گزارش شده لذا فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل از سکنه خواسته که در پناهگاه بمانند.

رادیو اسرائیل هم گزارش کرد که گزارش‌های اولیه حاکی از ورود یک پهپاد مجهول الهویه به آسمان جولان (در مرز با سوریه) و منطقه الجلیل عُلیا است. 

فرماندهی جبهه داخلی رژیم موقت اسرائیل دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای از ساکنان خواست، برای مدت ۷۲ ساعت غذای خشک و آب کافی ذخیره کنند. 

در حالی که رژیم صهیونیستی از روز شنبه در جبهه جنوبی با غزه بشدت غافلگیر شده و تاکنون بنا بر اعلام رسمی حدود هزار نفر کشته و نزدیک به سه هزار نفر مجروح داده، بشدت نگران باز شدن جبهه درگیری جدیدی در مرز شمالی است؛ جایی که حزب الله لبنان مترصد هر گونه خطای راهبردی تل آویو است. 

در همین راستا، امروز، سرلشگر عباس ابراهیم مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان به رادیو مونته کارلو گفت، محور مقاومت تصمیم راهبردی خود را گرفته. بر اساس این تصمیم، اجازه نخواهند داد، حماس شکست بخورد و اجازه نمی‌دهند اسرائیلیها وارد نوار غزه شوند. این خط قرمزی است که قابل چانه زدن نیست. اگر این خط قرمز زیر پا گذاشته شود، همه جبهه‌های محور... در این نبرد، وارد خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول