اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مشکل افت فشار آب سه هزار خانوار ۶ دره شهر مرتفع می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سراب دره شهر به این شهر با تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار از محل شهرهای دارای تنش آبی، وارد فاز عملیاتی شد که در این راستا مشکل ۳ هزار خانوار مرتفع میشود.

مشکل افت فشار آب سه هزار خانوار  ۶ دره شهر مرتفع می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا ایلام پرویز ناصری مدیرعامل آبفا اشتان ایلام گفت افزود: با توجه به فرسودگی شبکه انتقال و توزیع آب شهر دره شهر که از جنس لوله های آزبست می باشد و به منظور رفع افت فشار آب در بخش هایی از این شهر، خط انتقال آب از سراب این شهر بطول 2 کیلومتر از جنس لوله فولادی 400 میلیمتر در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه تا دوماه آینده، میزان آب دردسترس و با فشار مناسب قابل ملاحظه ای در شبکه های توزیع آب مناطق دارای افت فشار و کمبود آب وارد می شود.

مدیرعامل آبفای استان با تاکید بر اینکه مشکل افت فشار آب برای سه هزار خانوار در ۶ محله مسکونی شهر دره شهر مرتفع می‌شود، خاطرنشان ساخت: در فاز دوم این پروژه نیز مشکل افت فشار کوی طالقانی و مجتمع مسکن مهر دره شهر نیز مرتفع شد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول