اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزییات فوت کودک بستکی

شبکه بهداشت و درمان بستک درباره فوت کودک 5ساله در روستای فتویه توضیحاتی ارائه کرد.

جزییات فوت کودک بستکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک درباره خبر فوت یک کودک هرمزگانی در روستای فتویه بستک، جزییاتی اعلام کرد.

حمدان فیروزی مدیر شبکه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان بستک در این خصوص اظهار داشت: کودک فوت شده پسر بچه ای ۵ ساله می باشد که در روز دوشنبه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۲ حوالی ساعت ۶:۴۵ صبح  توسط خانواده اش به صورت حضوری به درب پایگاه اورژانس جاده ای فتویه مراجعه کرده و درخواست کمک پزشکی داشتند.

وی عنوان داشت: بیمار سریعا توسط پرسنل شیفت بررسی و طبق گزارش کارشناسان این پایگاه اورژانس، کودک در زمان مراجعه فاقد علائم حیاتی بوده و فوت شده بوده اما پرسنل پایگاه اورژانس بلافاصله عملیات احیا را آغاز کردند که متاسفانه بیمار پاسخ درمانی نداشته است.

فیروزی همچنین بیان کرد: خانواده هیچگونه تاریخچه درستی در مورد سابقه بیماری یا علت فوت کودک متوفی ارائه نداده اند و اظهارات ضد و نقیضی داشته اند و به همین علت جسد برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده است که تا کنون جوابی از سوی آن سازمان منتشر نشده است.

خانواده کودک متوفی اصالتا بلوچ و ساکن منطقه فتویه می باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول