اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

یک روز زیبا در دنا+فیلم

روزی زیبا در دامان طبیعت دنا رقم خورد.

یک روز زیبا در دنا+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت،۶ قطعه کبک توسط مامورین پارک ملی دنا و معاون دادستان دنا در طبیعت رها سازی شد.

برازش رئیس پارک ملی دنا در گفت و گو با فارس گفت: مدتی پیش طی تماس تلفنی چند خانواده در شهر سی سخت با محیط زیست جهت تحویل چند قطعه کبک بلافاصله این یگان اعلام آمادگی کرد و ۶ قطعه کبک را جهت نگهداری و تیمار از خانوده های طبیعت دوست و حافظ محیط زیست دریافت کرد که مامورین ما پس از چند روز مراقبت و نگهداری و بهبودی آنها  امروز آنها را در دامان طبیعت آزاد سازی کردند.

پیمان زاده معاون دادستان دنا هم گفت: جای همه حیوانات و پرندگان در طبیعت است و کسانی که بخواهند به هر نحوی این موجودات را در خانه نگهداری کنند در مقابل طبیعت ایستاده‌‌اند.

پیمان زاده اظهار داشت: امروز شاهد کار زیبای آزاد سازی ۶ قطعه کبک که توسط  حافظان محیط زیست و طبیعت دوستان به محیط زیست سپرده شده، بودیم که باید این کار زیبا باب شده و تبدیل به یک فرهنگ شود و کسانی که در خانه از پرنده یا حیوانی نگهداری می کنند دست دوستی به محیط زیست دهند تا آنها را دامان طبیعت رها سازی کنند قطعا ما استقبال خواهیم کرد و آنها را مورد تشویق قرار خواهیم داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول