اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وعده ساخت پل شناور عنافچه تا روز شنبه

فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی ارتش گفت: خودروهای پل گذار گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی ارتش برای احداث پل عنافچه به شهرستان باوی اعزام شدند و امیدواریم تا صبح روز شنبه، این پل برای تردد مردم نصب شده و به بهره‌برداری برسد.

وعده ساخت پل شناور عنافچه تا روز شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ سیدحسین فرقانی فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی ارتش امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودروهای پل گذار گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی ارتش به صورت ستون کشی سنگین در ساعت ۴ بامداد امروز، پنجشنبه ۲۰ مهرماه برای احداث پل عنافچه به شهرستان باوی اعزام شدند.

وی عدم وجود پل بر روی رودخانهٔ کارون در دهستان عنافچه را به عنوان یکی از مشکلات مردم این منطقه بیان کرد و افزود: این موضوع باعث مشکلاتی برای دسترسی مردم به اهواز و مرکز استان خوزستان شده است.

فرمانده گروه۴۲۲ مهندسی رزمی ارتش ساخت پل شناور را یکی از دغدغه‌های مسئولان شهرستان باوی عنوان کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به حضور در کلاس‌ها و دانشگاه‌ها، آن‌ها مجبور به تردد با قایق برای عبور از رودخانه شده‌اند. به همین دلیل، این مشکل با فرمانده کل ارتش و فرمانده نزاجا مطرح شد.

وی ادامه داد: به تناسب با شعار ارتش، گروه ۴۲۲ موظف شد به مردم کمک کند و با توجه به اینکه فدای ملت سرلوحهٔ امور نیروی زمینی است، در کارزاری شرکت کرده و به ساخت یک رشته پل شناور بپردازد.

سید حسین فرقانی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، صبح فردا، جمعه ۲۱ مهرماه، عملیات سد‌سازی در رودخانهٔ کارون انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ساحل‌سازی در رودخانهٔ کارون در دهستان عنافچه از روزهای قبل خبر داد و گفت: ادوات سنگین راهسازی در منطقه مستقر هستند و امیدواریم تا صبح روز شنبه، این پل برای تردد مردم نصب شده و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، عملیات ساخت پل ثابت دهستان عنافچه از سال ۹۸ آغاز شد اما روند احداث پل بقدری کند است که تا به امروز به طول انجامید.
مردم این منطقه برای تردد به ملاثانی و دیگر شهرها باید از قایق جهت عبور و مرور استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول