اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هلاکت دو عنصر شاباک در اطراف نوار غزه

سازمان شاباک خبر داد که در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در شهرکهای اسرائیلی اطراف نوار غزه، دو عنصر از این سازمان به هلاکت رسیده‌اند.

هلاکت دو عنصر شاباک در اطراف نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی (شاباک) شامگاه امروز پنجشنبه از افزایش تلفات نیروهای خود در جریان عملیات نیروهای مقاومت فلسطین خبر داد.

خبرگزاری سما گزارش داد، سازمان شاباک اعلام کرده است که در جریان درگیری نیروهای این سازمان با نیروهای مقاومت فلسطین در شهرکهای اسرائیلی اطراف نوار غزه، دو عنصر دیگر به هلاکت رسیده‌اند.

شاباک پیش از این نیز خبر داده بود که طی حمله نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه، پنج افسر اطلاعاتی این سازمان به هلاکت رسیده‌اند.

در ششمین روز عملیات نیروهای مقاومت موسوم به «طوفان الاقصی»، ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش تلفات در میان نیروهای خود خبر داد. ارتش صهیونیستی خبر داد که شمار کشته‌های نظامیان خود به ۲۴۷ نفر رسیده است. آخرین آمار تلفات صهیونیستها، ۲۲۰ نفر بوده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته اعلام کرد که تعداد کشته‌های این رژیم طی عملیات اخیر نیروهای مقاومت به ۱۳۰۰ کشته رسیده و مجروحان نیز به ۳۱۹۲ نفر افزایش یافته‌اند.

رژیم صهیونیستی که از عملیات قاطعانه مبارزان فلسطینی طی عملیات طوفان الاقصی به شدت احسان حقارت می‌کند از روز گذشته آب نوار غزه را قطع کرده و علاوه بر آن ورود هرگونه غذا و سوخت به این باریکه را که ۲.۲ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، ممنوع کرده است.

نظامیان این رژیم که در مقابله با نیروهای مقاومت درمانده شده‌اند، با بمباران گسترده نوار غزه توسط جنگنده‌ها، زنان و کودکان و افراد غیرنظامی را به خاک و خون کشیده‌اند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای فلسطینی به ۱۱۰۰ نفر در نوار غزه و ۲۷ شهید در کرانه باختری افزایش یافته است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه ۷ اکتبر، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد و درگیری‌ها که تاکنون ادامه دارد، منجر به هلاکت هزاران صهیونیست شده است. رژیم صهیونیستی به اسارت دست‌کم ۱۰۰ صهیونیست به دست نیروهای مقاومت فلسطین اعتراف کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول