اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رژیم صهیونیستی باید تاوان‌های بزرگی پس دهد

امام جمعه کهگیلویه گفت: رژیم غاصب باید تاوان‌های مهمی پس دهد و این تازه اول کار است.

رژیم صهیونیستی باید تاوان‌های بزرگی پس دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی_ سیاسی این هفته نماز جمعه دهدشت، هجوم از زمین و آسمان حماس به قدرت پوشالی رژیم جعلی را یادآور شد و اظهار کرد: مردم حماس، مسؤولان ارشد صهیونیستی را در خاب گرفتند و اسیر کردند.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که جریان مقاومت زنده‌‌، بیدار و هوشیار است گفت: کسانی که می‌گویند ایران دخالت کرده به آن‌ها می‌گوییم که ایران دخالتی نکرده است اما حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و اگر آن‌هایی که از خلیج خوک‌ها آمده‌اند مداخله کنند همه بازوان آن‌ها را قطع خواهیم کرد.

وی افزود: این تازه اول کار است و شروع جبهه جدید مقاومت، هم حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، زینبیون و فاطمیون آماده هستند و ما منتظریم غلطی از صهیونیست سر بزند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به تهدید اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: شما عددی نیستید، در قامت دشمنان جمهوری اسلامی نیستید، شما یارای مقابله با حزب‌الله و حماس را ندارید، امروز موشک‌‌های جبهه مقاومت به تل‌آویو رسیدند این‌ها فقط موشک‌های کوتاه‌برد هستند اگر صهیونیست‌ها ادامه دهند منابع مهم و استراتژی آ‌ن‌ها را به مخاطره می‌اندازیم.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که عده‌ای در داخل کشور می‌گویند ایران چرا مداخله می‌کند بیان کرد: این اسرائیل است که به تاسیسات هسته‌ای به حمله می‌کند و دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت می‌رساند، تا کی برخی می‌خواهند نوکر اجانب باشند، اگر مسلمان نیستید ایرانی که هستید، غیرت ایرانی، انسانی و اسلامی کجا رفت؟

وی عنوان کرد: رژیم غاصب باید تاون‌های مهمی پس دهد و این اول کار است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که دولت سیزدهم کارهای مهمی در حوزه‌ را‌ه‌ها انجام داده است گفت: کسی منکر خدمات نیست و ما تشکر می‌کنیم، حرف و گلایه ما از تبعیض‌هایی است که صورت می‌گیرد.

وی افزود: چرا باید به مردم بی‌حرمتی و توهین شود و بیت‌المال با اولین باران از بین برود، چرا یک انسان روستایی توسط مدیر توهین شود.

امام جمعه کهگیلویه ادامه داد: راهداری کار کرده زیرسازی انجام داده اما پیمانکار، کار را رها کرده است، چه کسی این پیمانکار را انتخاب کرده که بیت‌المال این‌جور از بین برود.

وی اظهار کرد: همه حرف در خصوص اهمال کاری و بی‌حرمتی نسبت به مردم است و چرا توازن بخشی وجود ندارد و مسیر ارتباطی دانش‌آموزان دیشموک و چاروسا با اولین باران‌ها قطع می‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به هدررفت بیت‌المال در برخی روستا‌ها که پنج بار زیرسازی شده‌اند گفت:  امیدواریم همه بخش‌ها به یک چشم دیده شوند و چرا باید چند صد میلیارد در جاد‌ه‌هایی هزینه شود که ترددی در آ‌ن‌ها صورت نمی‌گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول