اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی استان با حضور فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان در سنندج برپا خواهد شد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان

اکبر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن اعلام برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی کردستان در سنندج اظهار کرد: این نمایشگا با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش‌بنیان زیرمجموعه این نهاد با حضور مسوولان استانی از روز 24 مهرماه جاری به مدت سه روز در سنندج برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر دستاوردهای پژوهشی و اشتغال‌محور جهاد دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیرمجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد به منظور بیان نیازها و معرفی دستاوردها، با هماهنگی مسوولان استانی در دستگاه‌های ذیربط، طی نشست‌هایی زمینه ارتباط مستقیم شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را با مسوولان، دانشگاهیان، صاحبنظران و ... را فراهم نماییم.

اسدی با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان، تصریح کرد: امروز توجه به اقتصاد دانش بنیان و ایجاد پل میان صنعت و دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، قطعاً این نمایشگاه نمونه بارز و تبلور ایجاد ارتباط صنعت با دانشگاه خواهد بود.

اسدی افزود: این نمایشگاه می‌تواند تبلور اراده و تلاش جهادگران جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و آموزش‌های توأم بامهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی باشد و امید است که بازخوردهای مطلوبی در بین مسوولان استان داشته باشد.

گفتنی است، افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی روز دوشنبه هفته جاری ساعت ۹ صبح در محل ساختمان علمی کاربردی جهاددانشگاهی واقع در بلوار ارشاد روبروی مجتمع ایثار افتتاح خواهد شد و از ساعت 9 الی 15 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول