اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبریز میزبان هفتمین جشنواره ملی فانوس

مدیرکل حفظ آثار آذربایجان‌شرقی گفت: اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فانوس چهارشنبه ۲۶ مهر در تبریز برگزار می‌شود.

تبریز میزبان  هفتمین جشنواره ملی فانوس

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی امروز در نشست خبری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادها در سطح ملی برگزاری جشنواره ملی فانوس است که در حوزه‌ هنر و رسانه با میزبانی استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

وی افزود: قاب رسانه از منظر هنری می‌تواند انتقال دهنده این فرهنگ غنی و ارزش‌های ناب دفاع مقدس به زبان جهانی باشد.
 
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تصریح کرد: در جنگ نامتعارف که امروز با آن مواجه هستیم، با تمام مختصات پیچیده‌ای که دارد جبهه نبرد مشخص نیست و در این میدان اصحاب هنر و رسانه افسران جنگ نوین هستند. 
 
وی بهره‌گیری از قاب متنوع و جذاب هنری، گفتمان سازی هنر دفاع مقدس مبتنی بر منویات فرمانده کل قوا، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در قاب هنر و رسانه، تبدیل دانش ضمنی به دانش تصویری، ارتقاء کیفیت تولیدات هنری و سینمایی، گسترش ارتباط و جذب هنرمندان شیفته فرهنگ شهادت، ارتباط موثر و جذاب با نسل جوان را از اهداف شش گانه این جشنواره برشمرد.
 
این مقام مسئول عنوان کرد: طبق برنامه ملی مقرر شده است از یک میلیون بانوی مشارکت کننده در دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل بیاید و در این استان تاکنون چهار هزار و هفتصد بانو مورد تجلیل و تفقد قرار گرفته اند.

امیر عباسی تاکید کرد: دستاوردهای بسیار ارزشمندی از دفاع مقدس داریم که تبیین این دستاوردها بسیار ارزشمند است و باید بکوشیم با همکاری رسانه‌ها این دستاوردها به سمع و نظر مردم عزیز برسد.
 
وی خاطرنشان کرد: اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فانوس چهارشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۸ در سالن پتروشیمی تبریز با بیش از صد هنرمند و اساتید برجسته هنری کشوری برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول