اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۵۱۶ نوعروس مازندرانی با حمایت کمیته امداد روانه خانه بخت شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به ترویج ازدواج آسان و حمایت از زوج‌های کم‌برخوردار، گفت: ۵۱۶ نوعروس مازندرانی نیمه اول امسال روانه خانه بخت شدند.

۵۱۶ نوعروس مازندرانی با حمایت کمیته امداد روانه خانه بخت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۵۱۶ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد در ۶ ماه سالجاری روانه خانه بخت شدند.

وی با بیان اینکه برای تامین خدمات ازدواج مددجویان تحت حمایت ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: سرانه هر سری جهیزیه به مبلغ ۳۰میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این نهاد تامین جهیزیه نوعروسان باهدف ترویج ازدواج آسان است، تصریح کرد: جهیزیه‌ها با مشارکت خیران و کمیته امداد، تامین و شامل اقلام یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و پنکه است.

عمادی ترکامی با بیان اینکه اهدای جهیزیه در استان  به روز و در کوتاه‌ترین زمان تحویل می‌شود، گفت: در این ۶ ماه ۲۹ سری جهیزیه برای ازدواج مجدد بانوان، نیز اهدا شده است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت در این نهاد، گفت: هدیه ازدواج پسران نیز به ۹۹ نفر به مبلغ یک میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان پرداخت شد.

عمادی خاطرنشان کرد: در مازندران ۷۹هزار و ۷۲۷ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار  دارد و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول