اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۷ حفار غیرمجاز معادن سیلیستن طرود دستگیر شدند

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از شناسایی و دستگیری هفت نفر حفار غیرمجاز در منطقه طرود از توابع شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این افراد روانه زندان شدند.

۷ حفار غیرمجاز معادن سیلیستن طرود دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بازدید میدانی مجدد هفته گذشته از معادن سیلیستن طرود از توابع شاهرود دستور داده شد، با افزایش گشت‌های مشترک حفاران غیرمجاز شناسایی و دستگیر شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا هفت نفر حفار غیرمجاز، شناسایی و به دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود اعزام و پس از تفهیم اتهام روانه زندان شدند.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: تا پاکسازی کامل آن منطقه از وجود دلالان و حفاران غیرمجاز، استقرار گشت‌های بازرسی محسوس و نامحسوس ادامه دارد.

عبداللهی بیان کرد: تمامی اماکن نگهداری غیرمجاز این ماده معدنی شناسایی و توقیف و با مالکان چنین اماکنی برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح‌کرد: چنانچه در روند صیانت و حفاظت از انفال منطقه، سهل‌انگاری از سوی هریک از مسؤولان مربوطه صورت گیرد، برابر با موازین قانونی با آنها برخورد می‌شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول