اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دریافتی ایتام زنجانی به یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با افزایش مشارکت حامیان دریافتی ایتام زنجانی در سال جاری به یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید.

دریافتی ایتام زنجانی به یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید

روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که در کمیته امداد به صورت جدی اجرا و دنبال می شود، طرح اکرام ایتام و حمایت از فرزندان محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴ هزار و ۹۳۳ و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: همچنین تعداد حامیان هم ۳۱ هزار و ۳۹۹ نفر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه دریافتی ایتام یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان و فرزندان طرح محسنین ۷۶۸ هزار تومان در ماه است، گفت: میزان مشارکت خیرین و مردم نیک اندیش استان زنجان در طرح اکرام ایتام و طرح محسنین افزایش قابل توجهی داشته است.

صالحی با اشاره به انجام ۴ هزار و ۲۰۰ بازدید از مددجویان کمیته امداد در قالب طرح مفتاح الجنه افزود: این طرح با همراهی مسئولان، خیران و حامیان انجام شده است. 
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طرح مفتاح‌الجنه با هدف تفقد و دلجویی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت مستمر اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این دیدارها علاوه بر کمک به رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف، ایجاد نشاط معنوی در بین خیران و خانواده های نیازمند و تقویت همدلی و الفت بیشتر در جامعه اسلامی در دستور کار است. 
وی با بیان اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه موجب شکل گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان، زمینه سازی برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد می‌شود، افزود: تکریم خانواده های تحت حمایت، ترویج سیره ائمه اطهار(ع) و فرهنگ ناب علوی و فاطمی در حوزه همنشینی با نیازمندان و جریان سازی در حوزه تقویت مسئولیت و ایثارگری اجتماعی در حوزه کاری این نهاد از اهداف دیگر اجرای طرح ارزشمند مفتاح الجنه است. 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مدجویان این نهاد شامل خانوارهای سرپرست سالمند، زنان سرپرست خانوار، دختران خود سرپرست و سرپرست زندانی هستند، اضافه کرد: به هر یک از خانواده‌ها به تناسب نیازی که دارند در طرح مفتاح الجنه کمک می‌شود. 
پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول