اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

رئیس زاده: ۷۰ سال پیش اروپائیان قوم وحشی صهیونیست را از اروپا به جهان اسلام منتقل کردند

رئیس سازمان نظام ‌پزشکی در جمع تجمع کنندگان میدان فلسطین تاکید کرد: ۷۰ سال پیش اروپائیان فهمیدند که باید این قوم وحشی صهیونیست را از اروپا به جهان اسلام منتقل کنند.

رئیس زاده: ۷۰ سال پیش اروپائیان قوم وحشی صهیونیست را از اروپا به جهان اسلام منتقل کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه توانا در جریان تجمع دانشجویی و مردمی در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه که در میدان فلسطین تهران در حال برگزاری است، صدها نفر از دانشجویان و امدادگران و کادر درمان  و بهداشت وزارت بهداشت با محکومیت کشتار زنان و کودکان بی دفاع بیمارستان المعمدانی غزه خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

آنها تاکید کردند: کارکنان مراکز درمانی،رانندگان و وسایل امدادی،امدادگران هلال احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال احمر و صلیب سرخ استفاده می کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار بگیرند.

محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام ‌پزشکی در جمع تجمع کنندگان و کادر درمان و کارکنان بهداشت و درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: ۷۰ سال پیش اروپائیان فهمیدند که باید این قوم وحشی را از اروپا به جهان اسلام منتقل کنند.

وی تاکید کرد: با قومی که قدرت منطق را نه بلکه قدرت زور را می‌فهمند،باید با زور مطلق برخورد کرد.

رئیس سازمان نظام پزشکی در توصیف جنایات رژیم صهیونیستی در  شب گذشته گفت: دختری در کنار پیکر پدرش فریاد می‌زد پدرجان برخیز ؛ در گوشه‌ای دیگر کودکی مجروح برادر کوچکش را در آستانه شهادت، شهادتین می‌آموخت، در سمتی دیگر مادری همانند مرغ سرکنده، پریشان و گریان ناله سر می‌دهد که فرزندانم را قبل از اینکه طعام دهند کشتند و این‌ها همه در حالی است که جهانیان فقط نظاره‌گر هستند.

وی ادامه داد: امروز خورشید در غزه، بر نعش بی سر و دست کودکان و پیکر خونین مادران می تابد. امروز صبح، اشک و آه و بغض ما از جنس صبح شهادت حاج قاسم است.امروز جهان با پدیده فراتر از نسل‌کشی رو به رو است. واژگان معمول قدرت بیان جنایات غیر معمول را ندارند.

رئیس سازمان نظام پزشکی افزود: دیشب همه آن چیزی که سال‌ها به عنوان حقوق بشر انسان مدرن بر نقاب غربی‌ها زده شده بود از هم دریده شد. البته فاجعه بزرگتر این است که عده‌ای همچنان در توهمات و خواب خرگوشی خود دست و پا می زنند. می پرسند که چرا دست در لانه زنبور می‌کنید؟ حال سوال اینجا است که لانه زنبور در قلب جهان اسلام چه می‌کند؟

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول