اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

یک اقدام مومنانه از مرکز افق در میان دانش‌آموزان محروم چاروسا

با حضور امام جمعه قلعه رئیسی، رئیس مرکز افق، رئیس آموزش و پرورش چاروسا و مدیران مدارس چاروسا این بسته های نوشت افزار و پوشاک بین دانش آموزان چاروسا توزیع شد.

یک اقدام مومنانه از مرکز افق در میان دانش‌آموزان محروم چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس چاروسا، از سوی مرکز افق امامزاده سید محمود و مجمع خیرین استان 250 بسته نوشت افزار و پوشاک بین دانش آموزان بخش چاروسا و روستاهای امامزاده سید محمید توزیع شد.

با حضور امام جمعه قلعه رئیسی، رئیس مرکز افق، رئیس آموزش و پرورش چاروسا و مدیران مدارس چاروسا این بسته های نوشت افزار و پوشاک بین دانش آموزان چاروسا توزیع شد.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در حاشیه اهدا بسته ها با محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی نماد نژادپرستی و نفرت پراکنی است و ملت مسلمان باید در مقابل جنایات های این رژیم بپا خیزند. 

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه امامزاده سیدمحمید قطب فرهنگی و یک ظرفیت عظیم فرهنگی است بیان کرد: ظرفیت بزرگ امامزاده در منطقه می تواند تحولی در زمینه فرهنگی به وجود آورد. 

حیدرخواه با تقدیر از تلاش مرکز افق امامزاده به دلیل همکاری جهت برنامه ها فرهنگی و ارائه خدمات به مردم منطقه از کسانی که سبب توزیع بسته ها در بین دانش آموزان و مردم منطقه بودند تشکر کرد. 

حجت الاسلام جعفری رئیس مرکز افق امامزاده سید محمید با محکومیت جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی گفت: این بسته ها با همکاری موسسه مهر سبحان و اپلیکیشن 780 و رایزنی علی حسن پور مسئول اجتماعی مرکز افق با هدف کمک به دانش آموزان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها به تعداد 250 بسته نوشت افزار و کیف و کفش تهیه بین دانش آموزان توزیع شد.

جعفری خاطرنشان کرد: این بسته ها بین دانش آموزان روستای امامزاده سید محمید و روستاهای اطراف امامزاده توزیع شدند.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا هم در بین دانش آموزان امامزاده سید محمود با محکوم کردن حادثه اخیر رژیم صهیونستی و کودک کشی این رژیم خواستار حمایت دانش آموزان از کودکان و دانش آموزان غزه شد و تاکید کرد: از همه کسانی که سبب تهیه و توزیع بسته های آموزشی در مدارس بودند تشکر می کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول