اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دموکرات‌ها در جنایت جنگی فرقی با جمهوری‌خواهان ندارند

برخی غربگرایان منطبق با عملیات فریب آمریکا ادعا می‌کردند جمهوری‌خواهان، جنگ‌طلب و جنایتکار هستند، اما دموکرات‌ها نه!

فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: سال‌ها وقت صاحب نظران، صرف پاسخ به یک گزاره دروغین شد؛ برخی غربگرایان منطبق با عملیات فریب آمریکا ادعا می‌کردند جمهوری‌خواهان، جنگ‌طلب و جنایتکار هستند، اما دموکرات‌ها نه!

سعی می‌شد تصویری انسانی و ضد جنگ از دموکرات‌ها ساخته شود و حال آن‌که دولت‌های دموکرات، بانی بسیاری از کودتا‌ها، ترور‌ها، جنگ‌ها و جنایت‌های گوناگون در کشورهای گوناگون بودند.

روتوش چهره سیاه دموکرات‌ها، اکنون با جنایت علیه مردم بی‌دفاع غزه که فرماندهی آن بر عهده دولت دموکرات بایدن است، از بین رفته و شرمندگی و بدنامی آن بزک کاری نافرجام، برای غربگرایان خواهد ماند.

در مورد ایران خودمان، دولت دموکرات اوباما در حالی که پالس مذاکره و تعامل و تنش‌زدایی می‌فرستاد، در زمینه ترور دانشمندان هسته‌ای (مانند شهیدان شهریاری و علیمحمدی) و خرابکاری علیه تاسیسات نطنز و تحریم علیه ایران فعال بود.

تحریم‌های موسوم به فلج‌کننده و بخش مهمی از تحریم‌های پسابرجامی، سوغات دموکرات‌ها یا حاصل همراهی کامل آنها با جمهوری‌خواهان در کنگره بود.

قطعنامه 1929 شورای امنیت که در حمایت از فتنه سبز تصویب شد و جامع شدیدترین فشارها در زمینه انرژی، دسترسی ایران به منابع مالی، و کشتیرانی و حمل‌ونقل هوایی بود، در دولت اوباما طراحی شد.

فشار برای کاهش صادرات نفت ایران، تمدید تحریم‌‌های داماتو تحت عنوان قانون «آیسا»، با همراهی مطلق دموکرات‌ ها و جمهوری‌ خواهان در کنگره امکان‌پذیر شد.

فتنه مهیب گروه‌های تروریستی در عراق و شام (جنگ نیابتی در عراق و سوریه) را دولت دموکرات اوباما عَلَم کرد، همچنان‌که جنگ‌افروزی و نابودی لیبی و حمایت بی‌دریغ از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، دردولت اوباما انجام شد و حالا در دولت بایدن به شکل صریح‌تر، تداوم پیدا کرده است.

در تمام جنگ‌های مهم در قرن بیستم- جنگ جهانی اول و دوم، جنگ کره و ویتنام - دموکرات‌ها بوده‌اند که آمریکا را وارد جنگ کرده‌اند. هری ترومن، تنها رهبر جهان است که از بمب هسته‌ای استفاده کرده است.

جنگ و جنایت کم‌سابقه در ویتنام را هم جان اف کندی فرماندهی می‌کرد. همچنین است جنگ‌ در یوگسلاوی (کوزوو و صربستان) با مدیریت دولت  بیل کلینتون. به این فهرست می‌توان نقش‌آفرینی در جنگ داخلی در سومالی و جنایات جنگی در افغانستان، یمن و لیبی را اضافه کرد.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول