اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

کاهش 1100 تومانی قیمت دلار در معاملات امروز

قیمت دلار در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا 1100 تومان کاهش یافت.

کاهش 1100 تومانی قیمت دلار در معاملات امروز

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با کاهش ۱۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۲۱ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۴۷۴ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۵۱ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۲۳ تومان فروخته شد.

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۳ هزار و ۶۵۶ تومان معامله شد. اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۲۴ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. قیمت دلار طی امروز با کاهش ۱۱۰۰ تومانی روبرو شده است.

طی روزهای گذشته سوداگران در تلاش بودند تا قیمت دلار را بالا برده و از این طریق به اهداف خود در زمینه نوسان گیری از خریداران و فروشندگان دست پیدا کنند، اما تغییر سیاست بازارساز به مداخله مستقیم، مانع از این افزایش قیمت شد و طی معاملات امروز نیز نرخ ارز در بازار آزاد با کاهش روبرو شد.

در مجموع معامله‌گران معتقدند بازار ارز و سکه به نقاط حساسی رسیده‌اند. از نظر آنها بازار نشانه‌هایی از نزول را نشان داده، اما هنوز قطعی نیست. به تصور معامله‌گران، هفته آرامی برای بازارها خواهد بود.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا ‌

امروز سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۱۲۰ هزار تومانی‌ به نرخ ۲۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت ۳۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۱۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با افزایش ۱۳ صدم درصد، ۱۹۸۱ دلار معامله شد. ‌

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول