اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مهلت شرکت در 3 بخش جشنواره قصه‌گویی تمدید شد

مهلت شرکت در بخش‌های بین‌الملل، ۹۰ ثانیه‌ای و علمی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمدید شد.

مهلت شرکت در 3 بخش جشنواره قصه‌گویی تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بیست‌ و پنجمین دوره از جشنواره قصه‌گویی با هدف عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه و تقویت جایگاه قصه‌گویی ایرانی برای ثبت جهانی در بخش‌های «مدرن و کلاسیک»، «آیینی سنتی»، «زبان اشاره» و «۹۰ ثانیه‌ای» برگزار می‌شود.

فراخوان این دوره از جشنواره مدتی پیش منتشر شده بود و در حال حاضر مهلت شرکت در بخش‌های بین‌الملل و ۹۰ ثانیه‌ای تا پایان آبان و بخش علمی تا ۵ آبان ۱۴۰۲ تمدید شده است.

علاقه‌مندان در این زمان فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود به پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانی kanoonfest.ir مراجعه کنند.

دبیرخانه‌ مرکزی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تهران با نشانی خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تلفن ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۳ آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌هاست.

جشنواره‌های استانی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه بازه زمانی در آبان برگزار می‌شود.

مرحله‌ی پایانی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هفته آخر آذر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول