اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بیانیه دبیرخانه شهر«دوستدار کودک»در محکومیت جنایت اسرائیل

دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری تهران ضمن محکوم کردن این جنایت جنگی از مجامع بین المللی و سازمان ملل درخواست کرد تا هرچه سریعتر راه‌های ارسال کمک های بشردوستانه به غزه را تسهیل کنند.

بیانیه دبیرخانه شهر«دوستدار کودک»در محکومیت جنایت اسرائیل

به گزارش فارس،  دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری تهران در بیانیه ای نوشت: «در تازه‌ترین جنایت رژیم پلید صهیونیستی با مدیریت ستاد جنگ اسرائیلی- آمریکایی بیمارستان المعمدانی غزه بمباران شد و بیش از هزار کودک معصوم، زنان و مجروحان مظلوم به شهادت رسیدند.

این رژیم کودک کش درمدت قریب به ۷۵ سال اشغالگری از هیچ تلاشی برای ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده است و با کمک‌های رسانه‌ای و دولت‌های حامی خود سعی در پوشاندن این ظلم آشکار داشته که با حملات اخیر به نوار غزه و قتل عام کودکان بی گناه، ماهیت پلیدشان بر همه آشکار شده است.

غزه همچنان در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده اسلام می سوزد. سران رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند که ظلم، پایدار نخواهد ماند و ظالم نتوانسته است دوام ابدی داشته باشد و به زودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد.

دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری تهران ضمن محکوم کردن این جنایت جنگی از مجامع بین المللی و سازمان ملل درخواست دارد تا هرچه سریعتر راه های ارسال کمک های بشردوستانه به غزه را تسهیل کند و برای پایان دادن حملات وحشیانه اقدام عاجل و فوری نماید. ما از همه شرافتمندان جهان و همه وجدان‌های بیدار می‌خواهیم که از غزه مظلوم و مردم ستم دیده آن به ویژه کودکان بی دفاع در مقابل متجاوزان حمایت کنند.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول