اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بستر رودخانه سفیدرود آزاد شد

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان، ۶ مورد از تصرفات بستر رودخانه سفیدرود در آستانه اشرفیه به ارزش ریالی تقریبی ۵۰ میلیارد ریال معادل ۵ میلیارد تومان آزادسازی شد.

بستر رودخانه سفیدرود آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، وحید خرّمی امروز در جمع خبرنگاران و در جریان بازدید از برخی حریم رودخانه‌ها اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها، انهار و کانال ها، برکه‌های طبیعی توسط گروه گشت و بازرسی آب منطقه‌ای گیلان انجام و پیگیری‌های حقوقی نسبت به تجاوز به حرائم رودخانه‌ها صورت گرفت. 

وی با اشاره به اعمال قانونی درباره ۶ مورد از تصرفات بستر رودخانه سفیدرود در آستانه اشرفیه گفت: آزادسازی اراضی انجام شده در مناطق کورکاء و کینچاه از توابع شهرستان آستانه‌اشرفیه، به ارزش ریالی تقریبی ۵۰ میلیارد ریال معادل ۵ میلیارد تومان بوده است. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی و همراهی عوامل انتظامی در راستای حفظ حقوق بیت المال، افزود: متصرفین از طریق چپر نمودن، حصار و فنس کشی اقدام به کشت کار سیفی جات، درخت و برپائی آلاچیق بصورت غیر قانونی کرده بودند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول