اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

70 درصد ساکنان نیوجرسی خواهان استعفای سناتور منندز شدند

نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که 70 درصد از ساکنان ایالت نیوجرسی آمریکا خواستار برکناری «باب منندز» سناتور ارشد دموکرات هستند.

70 درصد ساکنان نیوجرسی خواهان استعفای سناتور منندز شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اکثریت قریب به اتفاق ساکنان ایالت نیوجرسی در یک نظرسنجی گفته‌اند پس از آنکه دادستان‌های فدرال سناتور «باب منندز» از ایالت نیوجرسی که ریاست کمیته روابط خارجی سنا را برعهده دارد، به رشوه، کلاه‌برداری، اخاذی و همکاری مخفیانه با دولت مصر و انتشار اطلاعات خصوصی دولت آمریکا متهم کرده‌اند، خواستار برکناری وی از قدرت هستند.

به گزارش «هیل» نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی دانشگاه «فرلی دیکنسون» نشان می‌دهد ۷۰ درصد از پاسخ دهندگان سوالات این نظرسنجی خواهان برکناری سناتور منندز هستند و فقط شانزده درصد موافق هستند تا او دوران مسؤولیت خود در سنا را که تا ژانویه سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد، به پایان برساند. 

بر اساس بررسی‌های مرتبط با تفکیک حزبی، ۷۱ درصد از دموکرات‌ها خواستار کناره گیری منندز بوده‌اند، این رقم برای مستقل‌ها ۶۷ درصد و برای جمهوری‌خواهان ۸۰ درصد عنوان شده است.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حتی فارغ از نتایج این نظرسنجی، به نظر نمی‌رسد منندز دیگر از حمایت‌های سابق برای ماندن در قدرت برخوردار باشد.

در مقابل، سخنگوی منندز از این نظر‌سنجی به دلیل عدم توجه به «دفاعیه قانونی منندز و تاثیرات احتمالی آن بر نظرات رای‌دهندگان» انتقاد کرد. وی با اشاره به نتایج نظرسنجی گفت: این نتایج منعکس کننده آن است که مردم تنها موارد محدودی از حقایق ارائه شده از سوی دادستان‌های پرونده منندز را دیده‌اند که تا این حد از عملکرد وی ناراضی و ناراحت هستند.

به ادعای سخنگوی منندز، زمانی که حقیقت مشخص شود و مردم از بی‌گناهی او باخبر شوند، نتایج رای‌گیری به نفع وی تغییر می‌کند. منندز بارها عنوان کرده که کناره گیری نمی‌کند. این در حالی است که بیش از نیمی از دموکرات‌های مجلس سنا خواستار کناره گیری وی هستند؛ گرچه «چاک شومر» رهبر اکثریت سنا هنوز درخواستی را مبنی بر برکناری منندز مطرح نکرده است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول