اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تقویت زیرساخت های فرهنگ و هنر در گلستان

استاندار گلستان گفت: تمامی مصوبات سفر ریاست جمهوری در گلستان لازم الاجرا است و این مصوبات در حوزه فرهنگ و هنر نیز بدون کم و کاست باید اجرایی شود.

تقویت زیرساخت های فرهنگ و هنر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه ظهر یکشنبه در نشستی با هیات امنای دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: عقب ماندگی زیرساخت‌ها در استان گلستان نه تنها در حوزه آب و برق بلکه در حوزه فرهنگ و هنر نیز بسیار زیاد است و همه ما باید تلاش کنیم تا این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم. 

استاندار گلستان افزود: تمامی مصوبات سفر در استان گلستان لازم الاجرا است و تمام مصوبات بدون کم و کاست باید کامل اجرایی شود.

استاندار گلستان از ساخت خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها باید بر توسعه نرم‌افزاری و پرورش نیروهای توانمند و توانا تمرکز شود چرا که نیروی انسانی سرمایه بدون بازگشت جامعه است.

 گفتنی است با پیگیری استاندار و اداره کل آموزش و پرورش تعداد 5 فضای آموزشی در گرگان، علی آباد و گنبدکاووس در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گرفت.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول