اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

بشیری: مدعیان آزادی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند

نماینده پاکدشت در مجلس ضمن محکوم‌ کردن جنایات اخیر اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه، گفت: این همه کشتار بی‌رحمانه از جانب این غده سرطانی صورت می‌گیرد و عده‌ای که تنها مدعی آزادی و زندگی هستند در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.

بشیری: مدعیان آزادی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه دوم آبان ماه در تذکری شفاهی در خصوص جنایات اخیر اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه، گفت: جنایات استکبار جهانی را علیه این مردم مظلوم، محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این همه کشتار بی‌رحمانه از جانب این غده سرطانی صورت می‌گیرد و عده‌ای که تنها مدعی آزادی و زندگی هستند در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.

نماینده پاکدشت در مجلس اظهار کرد: امیدوارم روزی این مدعیان بیدار شوند و بدانندکه اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم غزه، ظلم بوده است.

رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان‌الأقصی که بیش از هزار کشته از این رژیم کودک‌کش گرفت، طی هفته‌های اخیر رو به کشتار مردم بی‌دفاع غزه آورده و تاکنون بیش از هزار زن و کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است به‌گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند.

پایان پیام/ ت 27

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول