تجمع مادران و دختران بهابادی در حمایت از کودکان مظلوم غزه

مادران و دانش‌آموزان دختر شهرستان بهاباد با تجمعی گسترده از کودکان غزه حمایت و جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، مادران و دختران بهابادی ظهر امروز در تجمعی گسترده از مردم مظلوم غزه حمایت و با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن»، «مرگ بر صهیونیست» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، ضمن حمایت از کودکان و زنان در غزه، حقانیت و مظلومیت آنان را فریاد زدند. مادران و دختران بهابادی در این اجتماع باشکوه اعلام کردند ملت ایران همواره از حق و حقانیت و آزادی انسان‌ها حمایت و دفاع خواهد کرد و ملت فلسطین در مبارزه با ظلم تنها نیست. در مسیر و محل اجتماع حمایت از کودکان غزه، پلاکاردها و پرچم‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به ‌ویژه کودکان و زنان که در این فاجعه بزرگ به شهادت رسیده اند، به نمایش گذاشته‌ شد. پایان پیام/الف
دختران بهابادی
12:35 - 2 آبان 1402

2 بازنشر
79 بازدید



1 پاسخ